کد خبر: ۷۸۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۸۷
در جریان بررسی CFT درگیری لفظی بین یکی از اعضای جبهه پایداری و رئیس مجلس شورای اسلامی رخ داد.
درگیری لفظی لاریجانی و نقوی حسینی در صحن علنی

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان CFT «لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم» سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی که به عنوان دومین مخالف پشت تریبون مجلس قرار گرفت، خطاب به نمایندگان گفت: برجام هیچ دستاوردی نداشت. مگر این نبود که در ۲۰ دقیقه تصویب شد؛ نگذارید برای این لایحه هم این اتفاق بیفتد .

 علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده دارد خطاب به نقوی حسینی گفت: اصلا اینگونه نبود ما چهار ساعت برجام را بررسی و سپس آن را تصویب کردیم.

نقوی حسین در پاسخ به وی گفت: اینجور که می‌گویید نیست؛ شما حتی نمی‌گذارید ما اخطار دهیم این چه وضع اداره کردن مجلس است؟

لاریجانی گفت: شما خلاف می‌گویید به مشروح مذکرات مراجعه کنید آن وقت متوجه می‌شوید که چه اتفاقی برای برجام افتاده است.

نقوی‌حسینی گفت: من از صبح بارها خواستم اخطار دهم ولی شما نمی گذارید این چه وضعی است ؟

در ادامه جلسه نقوی حسینی با صدای بلند فریاد می‌زد که جمعی از اعضای فراکسیون ولایی از وی خواستند به سخنرانی خود ادامه داده و به این درگیری لفظی پایان دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: