کد خبر: ۷۸۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۳۲
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی ۲۶۸ نفر بود که ۱۰ نفر از این تعداد به خانم‌ها تعلق دارد. متأسفانه ۲۲ نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند و ۲ نفر بدحال هستند که ممکن است تعداد فوتی‌ها به ۲۴ نفر افزایش یابد.
احتمال افزایش فوتی‌های مسمومیت الکلی هرمزگان به ۲۴ نفر

به گزارش خبرداغ ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پایان طغیان مسمومیت الکلی در بندرعباس خبرداد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: شروع طغیان مسمومیت الکلی چهارشنبه 4 مهر رخ داد و امروز شنبه 14 مهر به پایان رسید.

وی اظهار کرد: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی 268 نفر بود که 10 نفر از این تعداد به خانم ها تعلق دارد. متأسفانه 22 نفر از این تعداد جان خود را از دست دادند و 2 نفر بدحال هستند که ممکن است تعداد فوتی ها به 24 نفر افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: هم اکنون 6 نفر در بیمارستان بستری هستند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: