کد خبر: ۷۸۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۸
رئیس مجلس ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه والای سپاه، حفظ این نهاد را از اولویت‌های همه دوستان و یاران انقلاب اسلامی دانست و مراقبت از عظمت سپاه را در گرو رفتار سنجیده در همه امور و اطاعت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قوا و وارد نشدن به امور خرد و بخصوص به گروه‌ها و جناح‌های سیاسی درون نظام که موجب خدشه وارد شدن به موقعیت برجسته و ممتاز سپاه خواهد شد، برشمرد.
لاریجانی: مراقبت از عظمت سپاه، در گرو وارد نشدن به گروه‌‌‌ها و جناح‌های سیاسی درون نظام است

صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با علی لاریجانی دیدار کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خانه ملت، در این دیدار حاجی صادقی گزارشی از برنامه‌های جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ارتقاء سطح آگاهی دینی پاسداران و بسیجیان ارائه کرد و با اشاره به سوابق پاسداران در علاقمندی به مباحث ایدئولوژیک از ابتدای انقلاب اسلامی، کوشش فعلی را در راستای افزایش بصیرت دینی آنها و افزایش فضای معنوی در سپاه و دوری گزینی از وارد شدن به دسته بندی‌ها و جناح بندی‌های سیاسی عنوان کرد.

وی افزود: وظیفه سپاه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر برنامه‌های دشمنان انقلاب است.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه والای سپاه، حفظ این نهاد را از اولویت‌های همه دوستان و یاران انقلاب اسلامی دانست و مراقبت از عظمت سپاه را در گرو رفتار سنجیده در همه امور و اطاعت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قوا و وارد نشدن به امور خرد و بخصوص به گروه‌ها و جناح‌های سیاسی درون نظام که موجب خدشه وارد شدن به موقعیت برجسته و ممتاز سپاه خواهد شد، برشمرد.

وی بهره گیری از آثار شهید مطهری و سایر بزرگان حوزه اندیشه اسلامی را برای افزایش بنیه دینی و اخلاقی پاسداران، امری مطلوب دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: