کد خبر: ۷۸۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۲۲۱
رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموع جانباختگان مشروبات الکلی در بندرعباس با فوت یکی دیگر از مسمومان بستری در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به ۲۲ نفر رسید. «فاطمه نوروزیان» افزود: از زمان آغاز موج مسمومیت الکلی در بندرعباس (چهارم مهر جاری) ۲۶۸ نفر در بیمارستان بستری شدند که تاکنون ۲۴۰ نفر از آنان ترخیص شده اند.
شمار جانباختگان الکل در بندرعباس به ۲۲ نفر رسید

به گزارش خبرداغ،رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموع جانباختگان مشروبات الکلی در بندرعباس با فوت یکی دیگر از مسمومان بستری در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به ۲۲ نفر رسید.

«فاطمه نوروزیان» روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: از زمان آغاز موج مسمومیت الکلی در بندرعباس (چهارم مهر جاری) ۲۶۸ نفر در بیمارستان بستری شدند که تاکنون ۲۴۰ نفر از آنان ترخیص شده اند.
وی تعداد دیالیزشدگان ناشی از مسمومیت الکلی را ۱۳۲ نفر و مسموم شدگان زن بستری شده را ۱۰ نفر اعلام کرد.
به گفته این مقام پزشکی، یک نفر از این افراد نیز نابینا شده و از شش بیماری که هنوز بستری هستند، حال دو نفر وخیم است.
هفت نفر به اتهام ساخت و عرضه مشروب الکلی دست ساز در بندرعباس که تاکنون منجر به مرگ ۲۲ نفر و مسمومیت ۲۶۸ نفر شده است، دستگیر شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: