کد خبر: ۷۸۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۳۹۱
جایزه بهترین فیلم پنجاه و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم آنتالیای ترکیه به فیلم 'سه رخ' ساخته جعفر پناهی کارگردان سرشناس ایرانی تعلق گرفت. دختر پناهی به نیابت از وی جایزه این جشنواره را دریافت کرد. در این جشنواره ۱۰ فیلم شامل هشت فیلم بین المللی و دو فیلم داخلی ترکیه در بخش مسابقه به رقابت پرداختند.
جایزه بهترین فیلم جشنواره آنتالیا به جعفر پناهی تعلق گرفت

جایزه بهترین فیلم پنجاه و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم آنتالیای ترکیه به فیلم 'سه رخ' ساخته جعفر پناهی کارگردان سرشناس ایرانی تعلق گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، مراسم اهدای جوایز این جشنواره به میزبانی شهرداری آنتالیا دیشب برگزار شد و دختر پناهی به نیابت از وی جایزه این جشنواره را دریافت کرد.
در این جشنواره ۱۰ فیلم شامل هشت فیلم بین المللی و دو فیلم داخلی ترکیه در بخش مسابقه به رقابت پرداختند.
جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره به 'سامال یسلیاموا' به خاطر بازی در فیلم 'آیکا' تعلق گرقت و جایزه بهترین بازیگر مرد نیز به پناهجوی کودک 'زین الرفاعی' برای بازی در فیلم «Capernaum» (کفرناحوم) اعطا شد.
در این جشنواره 'هیروکازو کورئیدا' کارگردان مشهور ژاپنی نیز برای فیلم 'دزدان فروشگاه' برنده جایزه بهترین کارگردانی شد.
جشنواره فیلم آنتالیا به عنوان یکی از باسابقه‌ترین جشنواره‌های فیلم در جهان، همه ساله به میزبانی شهرداری آنتالیا در این شهر برگزار می‌شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: