کد خبر: ۷۸۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
تعداد بازدید: ۵۶۳
فال روزانه پنجشنبه 12 مهر 1397
فال روزانه پنجشنبه 12 مهر 1397متولد فروردین : خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.

متولد اردیبهشت : امروز شما قادر نخواهید بود که برای خودتان کاری انجام دهید، برای آنکه شما از اینکه به هرکسی که از شما درخواستی دارد جواب "مثبت” می‌دهید احساس خوشنودی می‌کنید. شما به راحتی می‌توانید دوست پیدا کنید، برای اینکه این سخاوت طبیعی روح شما به شدت مسری است. فقط چشمتان را به روی واقعیت باز کنید، برای اینکه اطمینان بیش از حد بعدها در طول روز می‌تواند شما را ناامید کند.

متولد خرداد
: به تازگی شخصی وارد زندگی شما شده است که مسیرهای جدیدی از زندگی را به شما نشان می‌دهد و این مساله شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است به همین دلیل امید دوباره ا به زندگی و اینده خود پیدا کرده اید و دلسردی را که در گذشته در درونتان احساس می‌کردید از بین رفته است.خبرهای خوب و مسرت بخشی را در روزهای اینده خواهید شنید که روحیه شما را بیش از پیش دگرگون خواهد کرد.بهتر است با همسر یا اعضای خانواده تان صادق تر باشید زیرا اگر حسن و صداقتی که انها از شما می‌شناختند جای خود را به بی اعتمادی بدهد شما در بسیاری از مراحل زندگی تان شکست می‌خورید و دیگر مانند سابق حمایت انها را نخواهید داشت.

متولد تیر
: امروز همه چیز برای شما شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و شما دوست ندارید قدرت ادراک خود را از دست بدهید. شما حس می‌کنید که مجبورید در مورد نیازهایتان حرف بزنید، بخصوص اگر آنها به چیزهایی که شما از شغلتان می‌خواهید مربوط باشند. اما وقتی احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقی بودن برای شما چالش برانگیز می‌شود. پس زیاد به خودتان سختگیری نکنید. و قبل از اینکه برای دیدن نتیجه کار تغییرات اساسی ایجاد کنید چند روزی را صبر کنید.

متولد مرداد : ممکن است امروز از خودتان خیلی راضی و خشنود باشید به خاطر اینکه انرژی خلاقانه شما قویتر شده و خیلی راحت است که هر چه را که انتخاب می کنید به راحتی بیان کنید. اما حتی اگر شرایط مهیا باشد چیزی جلوی شما را می گیرد و نمی گذارد آن طور که می خواهید تفریح کنید. کنار گذاشتن انتظارات قبلی می تواند مفید باشد اما راه حل نهایی تنها با گذشت زمان پدیدار خواهد شد. لازم نیست که این گونه عجله کنید پس آرام باشید و از لحظه حال لذت ببرید.

متولد شهریور : ممکن است شما در این روز ناسازگار نشان دهید؛ به خاطر اینکه رفتار شما به طرز عجیبی عدم اطمینان تان را منعکس می کنند. بهر حال اگر شخصی درخواست کرد که شما تصمیم نهایی را در مورد گرفتاری که با کارتان دارید بگیرید شما وسوسه می شوید و این کار را می کنید. شما زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارید و اگر دیگران مایل نیستند چند روزی صبر کنند تا شما ذهن تان را مرتب کنید بگذارید این فرصت بگذرد. چرا که ممکن است برای شما سخت باشد که در چنین محیط غیر قابل انعطافی کار کنید.

متولد مهر : شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

متولد آبان : امروز ارتباط ماه با سیاره بخت شما یعنی ونوس برایتان روز خوبی را به همراه می‌آاورد. اما اگر شما فقط به فكر نیازهای خودتان باشید شاید حس خوبی بهتان دست ندهد. هم اكنون كمك كردن به دیگران می‌تواند یكی از راه‌های رسیدن به خوشبختی باشد. فقط با رویاها و آرزوهای خودتان زندگی نكنید، بلكه هرجا بهتان نیاز داشتند از كمك كردن به دیگران غافل نشوید.

متولد آذر
: برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغییر قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از "اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.

متولد دی
: ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید.

متولد بهمن
: اگرچه شما از یک مرحله جدید عبور کرده‌اید، اما اکنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممکن است شیطنت‌هایی را که بدنبالش هستید را پیدا کنید. متاسفانه، این بیش از آن است که شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید که خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یک پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

متولد اسفند : شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: