کد خبر: ۷۸۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۹۱
وزیر بهداشت بلاروس در دیدار با سفیر ایران در مینسک بر گسترش فوری و بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه دارو و درمان تاکید کرد.
درخواست بلاروس برای گسترش فوری روابط دارویی با ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ،  «والری مالاشکو» در دیدار با «مصطفی اویسی» همچنین درباره اجرای توافق های پیشین کارگروه های تخصصی دارویی و درمانی ایران و بلاروس گفت وگو کرد.
وزیر بهداشت بلاروس به دعوت از همتای ایرانی خود برای سفر به بلاروس اشاره کرد و ارتباط بیشتر بین وزارتخانه های دو کشور در زمینه های آموزش و صادرات و تولید دارو را ضروری خواند.
سفیر کشورمان در مینسک نیز در این ملاقات به سفر اخیر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بلاروس اشار ه کرد و ادامه داد: توانمندی های بسیار خوبی در حوزه تولید مشترک دارو بین ایران و بلاروس وجود دارد که لازم است برای توسعه همکاری ها از حداکثر ظرفیت صنعت دارویی بهره برداری کنیم.
سفیر ایران همچنین به حضور برخی محصولات دارویی ایران در بازار بلاروس اشاره و برکیفیت قابل توجه و قیمت رقابتی داروهای ایرانی در مقایسه با نمونه های غربی تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: