کد خبر: ۷۸۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۹۷۰
دلالان به فروشندگان دلارهای خانگی توصیه می‌کنند این کار را نکنند چون فردا قیمت‌ها بالا خواهد رفت اما این توصیه‌ها در حالی مطرح می‌شود که انتظار می‌رود این دلالان در صورت اطمینان به پیش بینی‌های خود برای رسیدن به سود بیشتر به جای توصیه به عدم فروش، خود اقدام به خرید از مردم کنند.
درگیری دلال‌ها در چهارراه استانبول+ عکس
در حالی‌که صبح امروز دلال‌ها در محدوده ۹ تا 10هزار تومان اقدام به خرید دلار می‌کردند با باز شدن صرافی‌ها و نقش بستن قیمت ۱۳ هزار تومان روی تابلوها، دلال ها نیز به تبع این موضوع، قیمت خرید خود را بالا بردند.

به گزارش خبرداغ ؛ اما با گذشت ساعاتی از نیمه روز و حضور بیشتر فروشندگان خانگی، دلال‌ها نیز از خرید در این محدوده قیمتی خودداری کرده و در محدوده 8 هزار تا 10 هزار تومان اقدام به خرید کردند.

افزایش فروشندگان و قیمت‌های متفاوت دلالان با یکدیگر، سبب درگیری‌های پراکنده بین دلالان در میدان فردوسی و منوچهری شده است.

دلال‌ها با مزدور خواندن یکدیگر، مانع از خرید و فروش ارز در بازار می‌شوند.

آنها افرادی را که قصد خرید دارند منصرف کرده و از سویی به آنهایی که قصد فروش دارند توصیه می‌کنند این کار را نکنند چون فردا قیمت‌ها بالا می‌رود. این توصیه‌ها در حالی مطرح می‌شود که انتظار می‌رود  این دلالان در صورت اطمینان به پیش‌بینی‌های خود برای رسیدن به سود بیشتر به جای توصیه به عدم فروش، خود اقدام به خرید از مردم کنند.


منبع: خبرگزاری ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
دلال ها درسراسرکشورغیرقانونی است.
دلال ها دشمنان درجه یک ملت ایران هستند.
دلال ها و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
دلال به هر حال اسمش روشه و پولش رو در میاره.و اتفاقا راهنمایی درستی داشته میکرده.. شما ۱۰ تا اعدام به نا حق دیگه هم که بکنی جلوی ارزش واقعی دلار رو نمیتونی بگیری. تو جهان سوم باید هم با ۱ دلار بشود نهار کامل خورد!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: