کد خبر: ۷۸۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۱
معاون وزیر نفت با اشاره به مذاکرات نفتی بین ایران و اروپا اظهار کرد: توافقات نفتی ایران و اروپا روند خوبی دارد و به خوبی پیش می‌رود.
آخرین خبر‌ها از مذاکرات نفتی ایران و اروپابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون وزیر نفت با اشاره به مذاکرات نفتی بین ایران و اروپا اظهار کرد: توافقات نفتی ایران و اروپا روند خوبی دارد و به خوبی پیش می‌رود.

امیرحسین زمانی‌نیا با بیان اینکه مذاکرات نفتی بین ایران و اروپا در زمینه صادرات نفت است، اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توان جزئیات بیشتری از این مذاکرات ارائه کرد.

وی به این سوال که روند مذاکرات چگونه است؟ پاسخ داد: مذاکرات به خوبی پیش می‌رود و روند مناسبی دارد.

بر اساس این گزارش، بهرام قاسمی - سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری که روز گذشته برگزار شد در پاسخ به سوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده مبنی بر توافق نفتی ایران و اتحادیه اروپا و این که تهران و اتحادیه اروپا در آستانه عقد قراردادی نفتی هستند، اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که در جریان مذاکرات بین ایران و اتحادیه اروپا مطرح بود، بحث صادرات نفت است . در این زمینه مذاکرات خوبی صورت گرفته، پیشرفت‌هایی انجام شده و ساز و کارها تا حد زیادی نهایی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: