کد خبر: ۷۸۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۵
سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:انتظار دارم ایران قهرمان جام ملت های آسیا شود.
کنایه های غیر مستقیم و خواندنی برانکو به کی روش در موارد مختلفبه گزارش خبرداغ، برانکو ایوانکوویچ روز گذشته و طی مصاحبه ای در پاسخ به این سئوال که آیا مسلمان را برای جلوگیری از حاشیه های احتمالی از پرسپولیس کنار گذاشتید تا امثال آدام همتی به عنوان ذخیره طلایی خودنمایی کنند؟ تصریح کرد:  بله، همین طور است. اینجا پرسپولیس است و بازیکن باید هر روز بهتر از دیروز باشد. محسن مسلمان در یک برهه زمانی تلاش بسیار زیادی کرد و زحمات فراوانی کشید. از مسلمان بابت تمام روزهایی که برای پرسپولیس تلاش کرده بود تشکر می کنم. همان موقع گفتم اولویتم برای ترکیب اصلی پرسپولیس، بشار رسن است. چون تشخیصم این بود که مسلمان نیمکت نشین شود و بشار بازی کند. البته به هیچ وجه قصدم این نبود که مسلمان را همیشه نیمکت نشین کنم. او هم نتوانست این شرایط را تحمل کند به همین خاطر  به ذوب آهن رفت.

 

برانکو ایوانکوویچ در ادامه درباره حضور درخشان آدام همتی در بازی با سپیدرود رشت که او را تبدیل به تعویض طلایی پرسپولیس کرد، اظهار داشت: او نتیجه یک بازی بسیار مهم را برای ما رقم زد. آدام روزهای سخت فکری و روانی را پشت سر گذاشت تا به اینجا رسید. او به بهترین نحو پاسخ همه کسانی که از او انتقاد می کردند را داد.

 

وی درباره اینکه کارلوس کی روش پیش از این گفته بود کیفیت برانکو ایوانکوویچ را باید در انتخاب بازیکنانی نظیر آدام همتی جستجو کرد، گفت: آدام نشان داد همه انتقادات با  عملکرد مثبت نقش بر آب می‌شود و ادعای این چنینی را تکذیب کرد. او یاد داد بعضی آقایان بهتر است سکوت کنند. من هم نمی فهمم چرا این افراد در امور سایر باشگاه ها دخالت می کنند.

 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت های ۲۰۰۴ موفق شد با این تیم به عنوان سومی دست پیدا کند درباره رقابت های پیش روی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: من در شرایطی ایران را به سومی آسیا رساندم که کره جنوبی توانسته بود در جام جهانی ۲۰۰۲ مقام چهارمی را کسب کند. در آن دوره از بازی ها بدون باخت سوم شدیم. ژاپن که قهرمان شد را در بازیهای دور مقدماتی متوقف کردیم. بهترین برد تمامی ادوار جام ملت های آسیا را نیز با پیروزی ۴ بر ۳ مقابل کره جنوبی کسب کردیم. به داشتن چنین تیمی در آن برهه زمانی افتخار می کنم.

 

برانکو ایوانکویچ در ادامه افزود: بازیکنان ایران بهترین های آسیا هستند. توانمندی های آنها قابل قیاس با بقیه تیم ها نیست. ایران باید در جام ملت ها نتیجه بگیرد. انتظار دارم ایران قهرمان شود.

 

وی درباره ادعای برخی مربیان همچون امیر قلعه نویی که عنوان شده بود موفقیت در جام ملت های آسیا سخت تر از حضور در جام جهانی است، افزود: دلیل مطرح شدن چنین بحثی را نمی دانم.  به هر حال جام ملت های آسیا است و اهمیت خاص خودش را دارد.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: