کد خبر: ۷۸۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۴
علی مطهری به تاثیر اروپایی ها برای عبور از تحریم ها اشاره کردو گفت: اروپا تا حدودی برای عبور از تحریم ها به ایران کمک خواهند کرد، ولی اینکه بگوییم کاملا فشار آمریکا را کم کنند این طور نیست.
مطهری: می شود روی کمک اقتصادی اروپا حساب کرد/شرکتهای غیرمرتبط با امریکا می توانند به ایران کمک کنند

به گزارش خبرداغ ، علی مطهری به تاثیر اروپایی ها برای عبور از تحریم ها اشاره کردو گفت: اروپا تا حدودی برای عبور از تحریم ها به ایران کمک خواهند کرد، ولی اینکه بگوییم کاملا فشار آمریکا را کم کنند این طور نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سامانه جدید اروپایی ها برای دور زدن تحریم ها، ادامه داد: ساز و کاری که اروپایی ها گفته اند تا جایی است که شرکت های اروپایی خیلی وابسته به آمریکا نباشند، اگراین شرکت ها معاملات بزرگی با آمریکا داشته باشند از ترس جریمه های سنگین آمریکا نمی تواند با ما همکاری کنند.

مطهری تاکید کرد: به هر حال شرکت هایی که ارتباط زیادی با آمریکا ندارند، می توانند در این ساز و کار و سامانه جدید قرار بگیرند و کمکی برای ایران باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس در این باره که کارشناسان می گویند اروپایی ها با مذاکرات اخیر ایران را به دنبال نخود سیاه فرستاده‌اند، گفت: چنین چیزی نیست، همراهی اروپایی مقداری کمک است و می توان روی آنها کمک حساب کرد.

منبع : خانه ملت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: