کد خبر: ۷۸۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۱
مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: در حال حاضر در بازار هیچگونه کمبودی نداریم، اما مهم‌ترین چیزی که در این روز‌ها شاهد هستیم این بوده که مردم به شدت به سمت بازار‌ها هجوم آوردند.در حال حاضر مردم بیشتر از نیاز خود خرید انجام می‌دهند که همین امر خود به تنهایی باعث کمبود می‌شود، البته چنین رفتاری در قانون عرضه و تقاضا اختلال ایجاد می‌کند.
چرا برخی مردم به سمت بازارها هجوم آوردند؟

به گزارش خبرداغ ، مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: در حال حاضر در بازار هیچگونه کمبودی نداریم، اما مهم‌ترین چیزی که در این روز‌ها شاهد هستیم این بوده که مردم به شدت به سمت بازار‌ها هجوم آوردند.

امیر دلداری در خصوص آخرین وضعیت بازار، اظهار کرد: اگر به بازار‌های مشهد از جمله مصلی سر بزنید شاهد هجوم مردم به خرید کردن هستید؛ در حال حاضر مردم بیشتر از نیاز خود خرید انجام می‌دهند که همین امر خود به تنهایی باعث کمبود می‌شود، البته چنین رفتاری در قانون عرضه و تقاضا اختلال ایجاد می‌کند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد تصریح کرد: مدیریت بازار و مصرف مردم مهم‌ترین چیز در بازار است، علاوه بر این موارد، این روز‌ها شایعاتی در خصوص کمبود موادغذایی و قحطی در فضای مجازی منتشر شده که هیچگونه صحت ندارد.

دلداری خاطرنشان کرد: امروزه در بعضی از کالا‌ها مانند نوشابه حساسیتی وجود ندارد، اما در کنار آن افزایش قیمت در بعضی از کالا‌ها مانند رب داریم که دلیل عمده آن افزایش قیمت گوجه نسبت به سال گذشته است. همچنین کمبود قوطی برای بسته‌بندی رب در قیمت آن بی‌تاثیر نبوده است، در راستای تنظیم قیمت رب در قالب تنظیم بازار رب با قیمت ۹۸۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: در مشکلاتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم مردم بی‌تقصیر نیستند، ما منکر آن نیستیم که قیمت کالا‌ها افزایش پیدا کرده، اما مردم در خرید خود بعضی از موارد را رعایت نمی‌کنند.

دلداری عنوان کرد: در حال حاضر جوسازی مبنی بر تعطیلی مغازه‌داران به نشانه اعتراض در فضای مجازی منتشر شده که این امر یک نوع جوسازی بیش نبوده و اتحادیه و واحد‌های صنفی ما آن را تایید نمی‌کنند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: