کد خبر: ۷۸۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر عملکرد مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی تیم الغرافه را به باد انتقاد گرفت و او را یک بازیکن معمولی دانست.
به گزارش خبرداغ، عادل خمیس درباره شکست اخیر تیم الغرافه برابر تیم قعرجدولی و بدون امتیاز الخریطیات گفت: مشکل الغرافه الان روشن است و نیازی به صحبت‌های اضافه نیست. بازیکنان خارجی الغرافه پایین‌تر از سطح فنی موردنظر هستند و نمی‌توانند چیزی به توانمندی‌های این تیم اضافه کنند.

 

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر و الغرافه سپس با اشاره به مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی ادامه داد: با تمام احترامی که برای مهدی طارمی قائل هستم او یک بازیکن کاملا معمولی است. بازیکنان  قطری زیادی بهتر از او هستند. این مهاجم در خط حمله تیم الغرافه خطرناک نیست. مهدی طارمی مهاجم اول تیم الغرافه است اما نگاهی کنید چند گل در لیگ ستارگان به ثمر رسانده است؟ مشاهده می‌کنید که گلی به ثمر نرسانده اما اجازه می‌دهند تا همچنان لژیونر و مهاجم اول تیم الغرافه بماند.

 

عادل خمیس، وسلی اسنایدر و آمادو، 2 بازیکن دیگر خارجی تیم الغرافه را هم مورد انتقاد قرار داد.

تیم الغرافه تا پایان هفته هفتم لیگ ستارگان قطر رتبه هفتم جدول رده‌بندی 12 تیمی را در اختیار دارد.

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: