کد خبر: ۷۸۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۴۷۷
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پذیرش 1500 دانشجوی ورودی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد دانشجو ۶۰ درصد را دختران و ۴۰ درصد را پسران شکل می‌دهند.
پذیرش ۱۵۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
به گزارش خبرداغ، محمد آقازاده در خصوص برنامه ستاد استقبال این دانشگاه برای دانشجویان ورودی جدید، اظهار کرد: ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید کار خود را از ابتدای مهر ماه جاری آغاز کرده است و مطالب مربوط به معرفی دانشگاه، معاونت‌ها، مدیران گروه و فعالیت‌های تشکلی دانشجویان در ستاد استقبال به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: دانشجویان در ستاد استقبال با فعالیت‌های دانشجویی مانند فعالیت‎های فرهنگی، هنری، ورزشی، مشاوره، تشکلی، صنفی و ... آشنا می‌شوند و اساتید راهنما نیز با حضور در محل ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید تلاش دارند تا سئوالات آموزشی این دانشجویان را برطرف کنند.

آقازاده اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی، شوراهای صنفی، نشریات دانشجویی و واحد مشاوره همتایاران دانشگاه هر کدام در این ستاد دارای غرفه‌ای برای معرفی خود به دانشجویان و جذب آن‌ها هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بیان کرد: در مراسم روتینی که تحت عنوان جشن ورودی‌های جدید هر ساله در دانشگاه برگزار می‌شود، از دانشجویان و والدین آن‌ها دعوت شده و آئین‌نامه و مقررات دانشگاه برای حضار بیان می‌شود و در ادامه معاونت‌های مختلف دانشگاه به معرفی خود و مسئولیتی که در قبال دانشجویان بر عهده دارند، می‌پردازند.

آقازاده افزود: در ادامه فرصتی در اختیار مسئولین تشکل‌های مختلف دانشجویی که تمامی این برنامه‌ها با مدیریت دانشجویان و فعالیت دانشجویان فعال در دانشگاه اجرایی می‌شود، داده خواهد شد تا در زمان مشخص با معرفی حوزه فعالیتی خود دانشجویان را بر اساس توان و علاقه جذب فعالیت‌های خودجوش دانشجویی کنند.

به گزارش ایسنا، وی از توزیع فرم‌های واحدهای مختلف دانشگاه از جمله واحد مشاوره در میان دانشجویان خبر داد و گفت: این فرم‌ها جهت آشنایی با توان و استعدادهای خاص دانشجویان لحاظ شده است تا با شناسایی توانمندی‌های دانشجویان بتوانیم در زمینه‌های مختلف امکان بروز و شکوفایی این استعدادها را فراهم کنیم.

بر اساس این گزارش، کلاس‌های آموزشی برای دانشجویان قدیمی دانشگاه از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و دانشجویان ورودی جدید نیز از شنبه هفتم مهرماه کلاس‌های آموزشی خود را آغاز می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: