کد خبر: ۷۸۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۴۳۴
آمازون در جدیدترین برنامه های آتی خود، خبر از احتمال سرمایه گذاری در حوزه خانه های هوشمندی داده است که با تکنولوژی دستیار صوتی السا منطبقند.
سرمایه گذاری 7.7 میلیون دلاری آمازون برای تحول صنعت ساختمان / تلاش برای ساخت خانه های هوشمند مبتنی بر صدا

آمازون در جدیدترین برنامه های آتی خود، خبر از احتمال سرمایه گذاری در حوزه خانه های هوشمندی داده است که با تکنولوژی دستیار صوتی السا منطبقند.

 به گزارش خبرداغ به نقل از سی نت، آمازون قصد دارد در آینده میلیون ها دلار در حوزه خانه های هوشمند و پیش ساخته سرمایه گذاری کند. این کار با کمک به صندوق الکسا با مبلغ 7/7 میلیون دلار میسر می شود.

صندوق الکسا این شرکت، که معمولا از صندوق های سرمایه گذاری صدای فناوری استفاده می کند، در راه اندازی کارخانه پیش ساخته، پیش ساخته شده است. طبق گفته وب سایت شرکت، Prefab کارخانه بر ساخت خانه های جدید، پیش ساخته، تک و چند خانواده با استفاده از روش های پایدار تمرکز می کند و ادعا می کند که می تواند سریعتر و با اتلاف کمتر از روش های سنتی تولید کند.

اما پرسش اصلی این است که چرا آمازون علاقه مند به راه اندازی خانه های پیش ساخته هوشمند است؟ این  آخرین حرکتی است که نشان می دهد تکنولوژی الکسا آمازون به شدت در تلاش است وارد خانه های کاربران شود.

پل برنارد، مدیر صندوق الکسا آمازون، در بیانیه ای اعلام کرد: "صدا به عنوان یک فناوری لذت بخش در خانه ظاهر شده است و در حال حاضر بیش از 20 هزار دستگاه خانگی هوشمند سازگار با الکسا از 3500 مارک مختلف وجود دارد."

وی افزود: "شرکت« Plant Prefab» یکی از رهبران اصلی و نوآور در حوزه طراحی و تولید خانه است. ما مشتاق هستیم که از آنها حمایت کنیم زیرا خانه هایی مستحکم و قابل قبول را برای مشتریان و توسعه دهندگان می سازند."

بر اساس گفته های برنارد، او به طور مستقیم به خانه های پیش ساخته و قابل اتصال اشاره می کند. خانه هایی که ترکیبی از تکنولوژِ الکسا وسرمایه آمازون خواهند بود.

پیش از این  و در ماه سپتامبر،آمازون به روز رسانی ها و افزونه هایی را به مجموعه ای از دستگاه های مبتنی بر الکسا افزود. این به روزرسانی ها منجر به بهبود پخش موسیقی و ویدئو می شدند و کنترل بیشتر دستگاه های هوشمند خانه را امکان پیر می کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: