کد خبر: ۷۸۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۴۶۶
بازیکن سابق پرسپولیس پیش بینی کرد علی علیپور و گادوین منشا برابر استقلال گلزنی می‌کنند و تک گل آبی‎‌ها را مرتضی تبریزی به ثمر می‌رساند.
تبریزی به پرسپولیس گل می‌زند منشا به استقلال / ماهینی آچار فرانسه استبه گزارش خبرداغ، حسین کعبی، در مقایسه شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران پیش از شهرآورد 88 اظهار داشت: از لحاظ مهره‌ها بخواهیم دو تیم را بسنجیم استقلال روی نیمکت بازیکنان سرشناش زیادی دارد. نیمکت ذخیره استقلال خیلی قوی‌تر از پرسپولیس است. البته این خیلی امیدوار کننده است که برانکو ایوانکوویچ هر بازی حدود 10 15 دقیقه به بازیکنان جوان میدان می‌دهد. از نظرم فوتبالی که برانکو ایوانکوویچ در حال حاضر تنها با 11 بازیکن ثابت پیاده می‌کند فوق العاده است؛ در واقع طی دو سال اخیر بهترین فوتبال را پرسپولیس بازی می‌کند. 

 

او ادامه داد: همین روند می‌تواند در آسیا هم به آنها کمک کند، السد نسبت به الدحیل خیلی ضعیف‌تر است. بازیکنان سرشناسی دارد اما پرسپولیس می‌تواند با همین فوتبالی که ارائه می‌کند به فینال راه پیدا کند. این انتظار طرفداران است که پرسپولیس به فینال راه پیدا کند.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره پیش بینی از روند بازی فردا گفت: صد در صد دو سرمربی خارجی هجومی بازی می‌کنند. طی چند سال اخیر مردم دربی‌های فوق العاده تماشا می‌کنند. دیگر حرفی از تساوی‌های کسل کننده نیست چون دو سرمربی با کیفیت مقابل هم قرار می‌گیرند. پرسپولیس با 11 بازیکن در جام حذفی، لیگ برتر و آسیا می‌جنگد و قطعا دیدار جذابی را شاهد خواهیم بود.

 

کاپیتان سپیدرود رشت در مورد اینکه کدام بازیکن دو تیم در دربی نقش پررنگ‌تری دارد  گفت: هر دو تیم بازیکنان ملی پوش و بزرگی دارند که هر کدام سبک خاصی دارند. کل بازیکنان در دربی تمام تلاششان را انجام می‌دهند که نتیجه جذابی را رقم بزنند.

 

کعبی نتیجه بازی را دو بر یک به نفع پرسپولیس پیش بینی کرد و ادامه داد: به نظرم علی علیپور و منشا در این بازی گلزنی می‌کنند و گل استقلال را هم مرتضی تبریزی می‌زند که تشنه گلزنی است. او در ذوب آهن همه کاره بود اما در تیم بزرگ استقلال هنوز به روند مطلوب نرسیده است. 

 

بازیکن اسبق پرسپولیس درخصوص اینکه انتقاداتی به حسین ماهینی، هم پست او در پرسپولیس می‌شود، گفت: اینکه چه کسی در ترکیب بازی می‌کند به برانکو بستگی دارد اما حسین ماهینی آچار فرانسه ترکیب پرسپولیس است و با احترامی که به تمامی بازیکنان این تیم دارم، ماهینی فوق العاده کار می‌کند و تیمی که نتوانسته در نقل و انتقالات بازیکن بگیرد دارد خوب عمل می‌کند.

 

کعبی درباره اینکه حق بلیت فروشی از 90 به 10 همان 50 - 50 بین دو تیم پخش شد، اظهار داشت: این بازی دربی را خراب می‌کند؛ از نظر من این کار درست نیست. این قانون به عنوان یک هوادار می‌گویم که درست نیست خودمان را با تیم‌های اروپایی مقایسه کنیم چرا که از نظر فوتبالی با کشورهای عربی هم قابل قیاس نیستیم. ما می‌گوییم لیگ مان حرفه ای است اما خیلی از تیم‌های رده پایینی کشورهای عربی از ما بهتر هستند. ما تیم‌های استقلال و پرسپولیس مان برای سفر به خارج از کشور حتی پرواز اختصاصی هم نداریم پس نمی‌توان گفت که حرفه‌ای هستیم. بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی سیمانی است چگونه می‌توانیم هوادار متخلف را از صندلی شناسایی کنیم. فعلا حرفه‌ای نیستیم و با چنین شرایطی 1000 سال دیگر هم حرفه‌ای نمی‌شویم.

 

ملی پوش سابق پرسپولیس درخصوص خاطرات تلخ و شیرین از دربی‌ها گفت: یکی از خاطرات تلخم برخورد با علی انصاریان بود که ضربه بدی خوردم و دو روز در بیمارستان بستری بود. بهترین خاطره هم پنالتی مقابل استقلال بود که از امیرحسین صادقی گرفتم؛ در آن بازی دنیزلی من را سورپرایز کرد و در پست مهاجم بازی کردم که پیش از آن بازی نکرده بودم. روز جمعه سنگینی با پیکان داریم و متاسفانه فرصت نمی‌کنم در ورزشگاه بازی را تماشا کنم.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: