کد خبر: ۷۸۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: طرحی که در این وزارتخانه در حوزه اشتغال وجود دارد که تقریبا ۳۳۸ هزار اشتغال را به جز اشتغال فراگیر روستایی ایجاد خواهد کرد.
بندپی: یارانه دستمزد برای اشتغال را در برخی استان‌ها پرداخت می‌کنیم
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: استان‌هایی مثل کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد، استان‌هایی هستند که تقریبا در حال پرداخت یارانه دستمزد به آنها هستیم که بتوانیم بهبود وضعیت اشتغال را در این استان‌ها پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه طرح تامین مالی خرد را در حوزه هدف‌گذاری اشتغال پیگیری خواهیم کرد،‌ اظهار داشت: دو طرح تکمیلی داریم. یکی صیانت از اشتغال موجود است که می‌خواهیم شرایطی فراهم کنیم تا در کنار ایجاد یک میلیون اشتغال از ریزش اجباری نیروی کار هم صیانت کنیم، تمام بنگاه‌هایی که در این زمینه مشکل دارند شناسایی شده و با آنها مذاکره شده تا بتوانیم در مسیر تداوم کارشان مشکلاتشان را برطرف کنیم.

سرپرست وزارت کار افزود: طرح تکمیلی دوم نظارت است. تمام تلاشمان این است که نظارت را درست کنیم تا منابع خاصی که برای اشتغال در نظر گرفته شده در همین حوزه صرف شود. هم از گروه‌های مردم‌نهاد و جهاد دانشگاهی و هم از نهادهای دیگر درخواست داریم تا در این باره نظارت داشته باشند که منابع ذکر شده برای اشتغال صرف شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه به قطع یقین می‌گوییم طرح کارورزی در محیط کار سال ۹۶، برای ۳۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده که امسال این تعداد ۷۰ هزار نفر خواهد بود، تصریح کرد: همچنین لازم به ذکر است شش طرح در این وزارتخانه در حوزه اشتغال وجود دارد که تقریبا ۳۳۸ هزار اشتغال را به جز اشتغال فراگیر روستایی ایجاد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: