کد خبر: ۷۸۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۲۷۵
همزمان با سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملت از موزه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، حسن روستا رئیس هیات مدیره، علی رضا لگزایی قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره، دکتر حمید تاجیک عضو هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران امور و مدیران مناطق و روسای ادارات کل ستادی بانک ملت از بخش های مختلف موزه شهدا و آثار به جا مانده از شهدای والامقام بازدید کردند و به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کردند.
حسن روستا رئیس هیات مدیره در این بازدید اظهار داشت: حضور مدیران بانک در موزه شهدا نشان دهنده احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد این عزیزان و یادآور حماسه آفرینی شهدای راه انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
وی ابراز امیدواری کرد تا مدیران و مجموعه بانک ملت بتوانند رهرو راه شهدا و امانت دار آرمان های گرانقدر شهیدان باشند.
شایان ذکر است موزه ی شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و نام این عزیزان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و انتقال و حفظ آرمان ها و اهداف شهدا به آیندگان در خیابان آیت ا... طالقانی تهران واقع شده است که در آن آثار و اسناد ۷۰۰ نفر از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شامل البسه، تجهیزات انفرادی، وصیت نامه، نامه و ... در آن به معرض نمایش درآمده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: