کد خبر: ۷۸۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۹
سیامک نعمتی که مقابل نساجی و در 6 بازی قبلی تیمش یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود، مقابل سپیدرود نمایش ضعیفی ارائه کرد و یکی از کم‌اثرترین بازیکنان پرسپولیس در فاز حمله بود.
برانکو امیدوار به حضور موثر ستاره شماره 88 پرسپولیسبه گزارش خبرداغ،  نعمتی در دقایق ابتدایی باانگیزه و آماده نشان داد و همکاری خوبی با منشا داشت اما در ادامه افت کرد و در بازی دیده نمی‌شد. او البته در دقایق پایانی یک ضربه سر خوب زد که با بدشانسی گل نشد اما در سایر دقایق نیمه دوم هم حضوری کمرنگ در حملات داشت. نعمتی از بازی برگشت با الدحیل محروم بود و شاید به خاطر همان وقفه افت کرده اما باید ببینیم در دربی چه خواهد کرد.

 

نعمتی در دربی رفت فصل پیش فقط در شش دقیقه پایانی به میدان رفت و در دربی برگشت هم از روی نیمکت شکست پرسپولیس را تماشا کرد. او حالا شانس این را دارد که برای نخستین بار ثابت دربی باشد و شاید سابقه گلزنی مقابل استقلال به لحاظ روانی کمکش کند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: