کد خبر: ۷۸۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۳
پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ برای سومین بازی این فصل در نیمه دوم موفق شدند با یک پیروزی ارزشمند از زمین خارج شود و این مساله می‌تواند پیغام بزرگی برای استقلال در آستانه دربی هشتاد و هشتم باشد.
پیغام خطرناک پرسپولیس برای استقلالبه گزارش خبرداغ،  بازی با سپیدرود را تیم برانکو با ۲-۴-۴ لوزی آغاز کرد و سکونشین‌ها امیدوار بودند که این تغییر، پرسپولیس را به تیم هجومی مورد علاقه‌شان تبدیل کند و در آستانه دربی یک پیروزی پرگل را به آنها هدیه کند.پرسپولیس اما مثل بیشتر بازی‌هایش در این فصل، نیمه اول در گلزنی ناکام بود.

 

تیم برانکو در ۷ بازی لیگ امسال و همینطور دو بازی رفت و برگشت مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، در نیمه اول تنها دو گل وارد دروازه حریفان کرده است. این در حالی است که همین تیم در 9 بازی ابتدایی خود در فصل گذشته ۷ گل در نیمه‌های اول به ثمر رسانده بود. از این ۷ گل، ۶ گل هم قبل از دقیقه ۳۰ به ثمر رسیده و همین گل‌های زودهنگام، برگ برنده پرسپولیس در لیگ برتر بود.

 

آنها در لیگ شانزدهم هم ۵ گل را در نیمه‌های اول ۹ بازی ابتدایی‌شان به ثمر رساندند اما این فصل آمار بسیار ضعیفی را از خود به جای گذاشته‌اند. دو گل در نیمه اول باعث شده که پرسپولیسی‌ها برای هر پیروزی، به فشارهای دقایق پایانی امیدوار باشند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: