کد خبر: ۷۸۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۴۸۵
مجری شبکه سعودی ضمن توهین به شایان مصلح بازیکن پرسپولیس، اعتقادات وی و میلیون‌ها ایرانی را به سخره گرفته و به ایشان توهین می کند و حتی آن ها را با (عرض پوزش) گاو و خر می نامد.
فحاشی به پرسپولیسی‌ها قبل از دربی و بازی‌های آسیایی!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، عشق و ارادت به حضرات معصومین و اهل بیت عصمت و طهارت، یک امر پسندیده است. شرکت در مراسمات شادی و عزاداری ایشان و همچنین مراسم ماه محرم نیز تنها مخصوص شیعیان نیست بلکه حتی اهل تسنن، مسیحیان و زرتشتیان و ... نیز در آن شرکت می‌کنند. مراسمی که شرکت کنندگان آن فارغ از نژاد، زبان، فرهنگ، جایگاه اجتماعی یا اقتصادی و ... برای توسل به اهل بیت حتی اشک می‌ریزند و به طرق مختلف تأثر و تألم خود را اعلام می‌کنند.

 

در این میان، اما هستند کسانی که چشم دیدن ارادت ها و توسلات مردم ایران به اهل بیت علیهم‌السلام را ندارند، در همین بین مجری هتاک شبکه سعودی-وهابی که بار‌ها و بار‌ها دشمنی خود را با مردم ایران ثابت کرده است؛ اقدام به انتشار کلیپی از ارادت شایان مصلح به حضرات اهل بیت می نماید و ضمن توهین به این ورزشکار، اعتقادات وی و میلیون‌ها ایرانی را به سخره گرفته و به ایشان توهین می کند و حتی آن ها را با (عرض پوزش) گاو و خر می‌نامد و حتی یکی از عوامل این شبکه طی تماسی اعلام می‌کند کاش امروز شایان مصلح کشته می‌شد!


خباثت این شبکه و سایر شبکه‌های وهابی_سعودی که توسط دولت سعودی، دولت حامی ترور، پشتیبانی می‌شوند، در حمایت از حادثه تروریست‌ها اهواز نیز بیش از پیش آشکار می‌شود.


 

گفتنی است شایان مصلح نیز در واکنش به این اقدام توهین آمیز شبکه سعودی در صفحه شخصی خود چنین واکنش نشان می دهد.

 

 

وی در صفحه شخصی خود چنین می نویسد: 

حضرت امام صادق علیه السلام فرمود:

خدا شیعیان ما را رحمت كند، آنها در راه ما اذيت شدند، و ما در راه ايشان اذيت نشديم. شيعيان ما از ما هستند و از زیادی گل ما آفريده شده‌اند، و با آب ولايت ما عجین شده‌اند. آنها از این که ما ائمّه آنها هستیم راضی هستند، و ما نیز از این که آنها شیعه ما هستند، راضی هستيم. مصائب ما به آنها می‌رسد و دردهاي ما ايشان را می‌گرياند. اندوه ما آنان را اندوهگين، و شادی ما ايشان را شاد می‌كند. ما نیز از دردهایی که به آنان وارد می شود دردمند می شویم، و از احوال آنها خبر داریم. ايشان با ما هستند، از ما جدا نمی‌شوند و ما هم از آنها جدا نمی‌شويم، زيرا برگشت بنده به سوي آقای اوست، و اعتماد و تكيه‌ گاه او مولای اوست.
.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: