کد خبر: ۷۸۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۴۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دربی ۸۸ شانس برد پرسپولیس ۷۰ درصد است چون بازیکنان خوبی در اختیار دارند و از هماهنگی بیشتری برخوردار هستند.
در دربی ۸۸ شانس برد پرسپولیس ۷۰ درصد است/ تجربه به گزارش خبرداغ، ناصر ابراهیمی در خصوص دربی ۸۸ در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: من ۱۳ تا دربی در پرسپولیس حضور داشتم و در آن زمان می‌گفتیم که به هر تیمی می‌خواهی بباز اما به استقلال نباز و دقیقا استقلالی‌ها هم همین حرف‌ها را می‌زند. این موضوع نشان دهنده این نکته است که این بازی با تمام دیدار‌های دیگر لیگ‌برتر فوتبال بسیار متفاوت است و حساسیت خاص خودش را دارد.



وی افزود: در تمام دوران بازی‌های دربی هیچ موقع پرسپولیس و استقلال وضعیت ضعیف و قوی نداشتند چون این بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت چون تیم در بالای جدول است و دیگری در نیمه پایینی جدول پس شانس برد کدام تیم بیشتر است. برد و باخت در این بازی برای همه هواداران و بازیکنان خاطره خواهد شد.



پسشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: شفر و برانکو از حساسیت این بازی بسیار آگاهند و می‌دانند که باید در این بازی نتیجه بگیرند. در این دیدار هر تیمی که خط هافبکش به خوبی عمل کند و میانه زمین را در کنترل خود داشته باشد می‌تواند بهتر عمل کند و پیروز میدان باشد.


ابراهیمی ادامه داد: به عقیده من شانس برد پرسپولیس ۷۰ درصد است چون بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از هماهنگی بیشتری برخوردار هستند.



وی در پایان خاطرنشان کرد: در دربی ۸۸ تجربه سید جلال حسینی در پرسپولیس حرف اول و آخر را می‌زند و این بازیکن می‌تواند برای تیم انسجام خوبی ایجاد کند و در استقلال نیز رحمتی حرف اول و آخر را می‌زند. امیدوارم بازی بسیار زیبا و بدون درگیری و حواشی را از دو تیم شاهد باشیم.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: