کد خبر: ۷۸۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۱۰۰۷
با صدور احکام جداگانه ای توسط عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، معاونت حقوقی و وصول مطالبات، معاونت اعتبارات بانکداری شرکتی و بین الملل و رئیس اداره امنیت اطلاعات منصوب شدند.

انتصاب اعضای جدید هیات عامل بانک ایران زمینبراساس این احکام که به صورت جداگانه صادر شده، عباس علی گل زاده به سمت معاونت حقوقی و وصول مطالبات، مسعود مهردادفر به سمت معاونت اعتبارات،بانکداری شرکتی و بین الملل و شهرام سامت به سمت رئیس اداره امنیت اطلاعات منصوب شده اند.

به گزارش به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمیندر احکام صادره شده توسط پورسعید خطاب به گل زاده، مهردادفر و سامت آمده است:

توفیق روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای نام بانک ایران زمین از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: