کد خبر: ۷۸۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۳۸۹
استقلال در آستانه دربی پایتخت مقابل نساجی مازندران با تساوی بدون گل متوقف شد تا از 6 بازی فقط صاحب 7 امتیاز شود ضمن این‌که آمار بدی در امر گلزنی آبی‌پوشان به ثبت رسید.
السد امتیاز ویژه استقلال برای دربی!به گزارش خبرداغ، آبی‌پوشان تهرانی در دیدار با نساجی برای سومین دیدار متوالی موفق به گلزنی نشدند تا رکورد 310 دقیقه بدون گل برای آن‌ها به ثبت برسد. آخرین باری که استقلال تهران گل زد به دقیقه 51 بازی با تراکتورسازی در هفته سوم برمی‌گردد و از آن به بعد این تیم در 3 دیدار مقابل پارس جنوبی، فولاد و نساجی نتوانسته دروازه حریفان را باز کند. با نتایج ضعیف آبی‌پوشان در هفته‌های ابتدایی حالا آن‌ها با 7 امتیاز از 6 بازی در رده یازدهم قرار گرفته‌اند و این شرایط، هواداران این تیم را یاد نتایج فصل گذشته تیمشان می‌اندازد. فصل گذشته در پایان هفته هفتم استقلال از 7 بازی صاحب 5 امتیاز بود و 4 باخت را تجربه کرده و تنها با 2 گل زده و 7 گل خورده در 7 بازی در انتهای جدول قرار داشت. این نتایج ضعیف در نهایت نسخه علیرضا منصوریان، سرمربی وقت آبی‌ها را پیچید و او برکنار شد تا وینفرد شفر به جایش روی نیمکت آبی‌های بحران‌زده بنشیند.

 

حالا شفر در آستانه دربی 88 سرخابی درست همان شرایطی را تجربه می‌کند که منصوریان در همین مقطع به آن گرفتار شده بود و باید با قرار گرفتن در رده‌های انتهایی جدول به دربی برود و مقابل پرسپولیس، تیم آماده این روزهای فوتبال ایران قرار بگیرد. فصل گذشته در آستانه دربی 85 استقلال در پایان هفته نهم با 9 امتیاز در رده دوازدهم قرار داشت، پرسپولیس با کسب 17 امتیاز از 8 بازی در رده دوم جدول بود، بر همین اساس همه پیش‌بینی یک دیدار سخت برای شفر و شاگردانش در دربی سرخابی را می‌کردند. اما شفر با وجود فرصت کمی که برای آماده‌سازی آبی‌ها داشت تیمی را به میدان فرستاد که عملکرد نسبتا خوبی ارایه کرد و مستحق باخت نبود. آن دیدار را استقلال با تک گل علی علیپور که از روی نقطه پنالتی به دست آمد به پرسپولیس باخت اما هواداران استقلال از تیمشان راضی بودند و پرسپولیسی‌ها که انتظار برد با گل‌های بیشتری مقابل تیم بحران‌زده استقلال را داشتند شاکی!


     
اکنون و چند روز مانده به دربی رفت سرخابی، استقلال با 8 امتیاز کمتر از پرسپولیس و البته یک بازی کمتر نسبت به رقیب سنتی در رده یازدهم است و نسبت به دیدار دربی فصل گذشته یک پله بالاتر است. شاید بتوان گفت تنها امتیاز آبی‌ها و شفر نسبت به پرسپولیس و برانکو نداشتن دغدغه بازی‌های آسیایی است. پرسپولیس 5 روز پس از دربی 88 باید در دوحه به مصاف السد قطر برود و بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی را مقابل این تیم متمول قطری انجام دهد. فشردگی بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان قطعا پرسپولیس را آزار می‌دهد به خصوص این‌که این تیم به خاطر محرومیت از نقل‌وانتقالات با کمبود مهره هم مواجه است و محرومیت و مصدومیت هر بازیکن برای سرخ‌پوشان گران تمام خواهد شد. شاید همین باعث شود برانکو و تیمش در دربی رفت دست به عصاتر راه بروند و این مسئله فضا و میدان بیشتری به استقلال و شفر بدهد تا با برد در دربی هم انتقام بازی سوپرجام را که با رای کمیته انضباطی به سود پرسپولیس اعلام شد بگیرند و هم به بحران‌شان در لیگ پایان دهند.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: