کد خبر: ۷۸۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۴
بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت گفت:آبی‌پوشان فرصت دارند که به جمع مدعیان اضافه شوند.
استقلال فرصت دارد به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود/ نمی‌توان نتیجه دربی را پیش‌بینی کرد/ هردو تیم پرستاره هستندبه گزارش خبرداغ، میثم بائو، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره دربی 88 گفت: استقلال در دربی نیاز به برد دارد تا از انتقادهایی که به تیم شفر وارد شده است رهایی پیدا کند. آبی‌های پایتخت به دلیل تغییر بسیاری که در نقل و انتقالات انجام دادند هنوز نتوانستند به هماهنگی لازم برسند. امتیازهای بسیاری را از دست دادند اما آبی‌پوشان فرصت دارند که به جمع مدعیان اضافه شوند.

 

وی ادامه داد: برانکو توانست استخوان بندی تیم فوتبال پرسپولیس را ثابت نگه دارد. سرخپوشان اکنون یک تیم کامل هستند و در جریان بازی به راحتی یکدیگر را می‌شناسند. سرخپوشان به سبک بازی یکدیگر آشنایی دارند و این به تیم فوتبال پرسپولیس کمک بسیاری می‌کند. 

 

بائو با تاکید بر اینکه سرخپوشان برای رقابت‌های لیگ قهرمانی آسیا و رسیدن به عنوان قهرمانی عزم خود را جزم کردند، افزود: نمی‌توان پیش بینی کرد برانکو برای دربی چه تصمیمی خواهد داشت و از چه بازیکنی استفاده می کند. نیمکت پرسپولیس نسبت به استقلال خوب نیست اما سرخپوشان از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است که می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند البته استقلال هم تیم پر مهره ای دارد و قرمزها شرایط بسیار سختی مقابل آبی‌پوشان پایتخت دارند.

 

وی درباره حضور رحمتی یا حسینی در ترکیب استقلال برای دیدار دربی، بیان کرد: استقلال می تواند از تجربه رحمتی نهایت استفاده را ببرد اما به دلیل نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا استقلال کسب کرد انتقادهای بسیاری بر عملکرد رحمتی وجود دارد که می تواند در دربی با درخشش خوب خودش در ترکیب استقلال ماندگار شود. البته حسینی هم دروازه بان جوان و با انگیزه ای است که با حضور در ترکیب توانایی های خود را به سرمربی آلمانی استقلال به ثبت برساند.

 

بائو گفت: نمی توان نتیجه دربی را پیش بینی کرد. هردو تیم پرستاره هستند و بهترین های لیگ برتر در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند و امیدوارم دربی زیبایی را ببینیم که سال ها درباره هیجان و جذابیت این بازی صحبت کنیم.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: