کد خبر: ۷۸۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۵۶۷
مدافع چپ پرسپولیس می‌گوید با وجود حضورش در تیم‌های پایه استقلال امیدوار است تیم او برنده دربی ۸۸ باشد.
استقلالی بودم ولی الان پرسپولیسی هستمبه گزارش خبرداغ ، شایان مصلح در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس با اشاره به کمبود بازیکن در تیم‌شان گفت: کارمان که سخت است ولی همیشه گفتم جوانان خوبی داریم؛ مثل دیروز که آدام(همتی) خودش را نشان داد و مطمئنا اگر به آنها فرصت داده شود، خودشان را نشان می‌دهند.

 

او ادامه داد: گرچه ما از خرید بازیکن محروم بودیم و این محرومیت برای ما مشکل ساز بوده ولی خدا را شکر جایگاه خودمان در جدول را از دست ندادیم، در رده دوم و یک امتیازی پدیده صدرنشین هستیم و قطعا در ادامه نیز بالاتر می‌آییم، در حالی که استقلال نفرات خوبی در نیم‌فصل جذب کرد.

 

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: قبول دارم کارمان سخت است و ۱۴-۱۳ نفر هستیم که بازی می‌کنیم و کار دشواری داریم ولی امیدوار هستیم تا نیم‌فصل که دیگر بازیکنان می‌رسند، نتایج خوبی کسب کنیم.

 

مصلح درمورد اینکه در تیم‌های پایه استقلال حضور داشته و حالا پرسپولیسی است، عنوان کرد: چند سال در تیم‌های پایه استقلال بازی کردم؛ محمد انصاری و خیلی از بچه‌های دیگر هم در تیم‌های پایه خیلی از باشگاه‌ها بوده‌اند ولی الان در پرسپولیس هستیم؛ در این مسابقه نیز ابتدا موفقیت تیممان را می‌خواهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پرسپولیس برنده این دیدار شود.

 

او تصریح کرد: هیچ‌وقت اهل کُری خواندن نیستم و بخاطر اینکه چهار سال در استقلال بودم، همیشه احترام‌ها را حفظ کردم و به نظرم این احترام نیز باید متقابل باشد؛ البته هواداران استقلال نیز همیشه لطف داشتند و بی‌حرمتی نکردند؛ برای آنها ارزوی موفقیت دارم ولی در این مسابقه امیدوارم پرسپولیس برنده شود.

 

مدافع پرسپولیس درباره پیش‌بینی خود از نتیجه دربی گفت: اهل پیش‌بینی نیستم ولی امیدوار هستم یک بر صفر برنده شویم.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: