کد خبر: ۷۸۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۴۳۷
مدافع پرسپولیس در مورد دربی و همچنین بازی با السد صحبت کرد.
شجاع خلیل زاده: فرصت داشته باشم در دربی گلزنی می‌کنم/ قشنگی دربی به کری خواندن است نه بی‌احترامیبه گزارش خبرداغ ، شجاع خلیل‌زاده در خصوص پیروزی مقابل سپیدرود اظهار داشت: بازی خیلی سنگین بود سپیدرود آمده بود برای یک امتیاز در آزادی و خیلی خوب کار کرد و ما را خیلی اذیت کرد. ما هم حملات زیادی داشتیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. 20 دقیقه پایانی یک تعویض خوب از سوی آقای برانکو انجام شد و بازیکن جوان ما وارد زمین شد و کار را برای حریف تمام کرد.

 

وی در مورد حضورش در پست دفاع راست گفت: خیلی وقت بود در این پست بازی نکرده بودم ولی با توجه به نیاز تیم بازی کردم و در خدمت تیم هستم. هر کجا برانکو از من بخواهد بازی می‌کنم و مشکلی با تغییر پست ندارم.

 

مدافع پرسپولیس در مورد صحبتی که با علی کریمی در کنار زمین داشت هم عنوان کرد: مشکل خاصی نبود و علی کریمی بزرگ فوتبال ما است و افتخار می‌کنم که حتی او را می‌بینم و نزدیکش راه می‌روم. ایشان به من گفتند که خوب نفوذ می‌کنی و دریبل می‌زنی ولی روی ارسال‌هایت کار کن.

 

خلیل‌زاده در مورد نتایج خوب و دور از انتظار پرسپولیس با وجود شرایط سخت این تیم و محرومیت از نقل و انتقالات گفت: ما بازیکنان خوب و بزرگی از دست دادیم ولی همیشه گفته‌ام بازیکنان می‌آیند و می‌روند ولی این پرسپولیس است که همیشه هست و همیشه بزرگ می‌ماند. بازیکنان تیم ما با یکدیگر هم دل هستند و همین رمز موفقیت و نتایج خوب ما است. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیافتد و برد و باخت وجود دارد ولی یکدلی بازیکنان و حمایت هواداران موضوع مهمی است که پرسپولیس از آن برخوردار است. هواداران همیشه در سرما و گرما از ما حمایت کردند و دستشان را می‌بوسم.

 

وی در مورد صعود پرسپولیس به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: هم برای باشگاه یک افتخار است و هم برای بازیکنانی که در آن نقش داشتند. ما از ابتدای فصل تمرینات سخت و فشرده‌ای پشت سر گذاشتیم که بدن‌هایمان را خیلی آماده نگه داشته است و همین موضوع خیلی به ما کمک کرده است. امیدوارم با حمایت و دعای خیر هواداران یک نتیجه خوب برابر السد بگیریم و بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

 

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه فکر می‌کند استقلالی‌ها خواهان برتری این تیم مقابل السد هستند یا نه گفت: تیم‌های ایرانی در آسیا حکم تیم ملی را دارند و من مطمئنم دعای یک ایران پشت سر ما خواهد بود. استقلالی‌ها هم دوست داشتند تیمشان برنده شود و صعود کنند ولی شرایط برایشان خوب پیش نرفت. فکر می‌کنم آنها هم برای بردن ما دعا می‌کنند.

 

خلیل‌زاده در مورد دربی پیش رو هم گفت: دربی یک بازی متفاوت از سایر بازی‌هاست که شرایط دو تیم پیش از بازی و رتبه‌شان در جدول تعیین کننده تیم برنده بازی نیست و تیمی که جایگاه بالاتری دارد لزوماً پیروز نمی‌شود. امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه شاهد باشیم و تماشاگران دو تیم از دیدن آن لذت ببرند و 3 امتیاز بازی هم اگر شد به پرسپولیس برسد.

 

وی در مورد اتفاق تلخ دربی قبلی برایش روی گل وریا غفوری و فرصت خوبی که خودش از دست داد خاطرنشان کرد: در دربی همه بازیکنان سعی دارند بهترین عملکردشان را ارائه دهند و بهترین بازی را در ترکیب تیم داشته باشند ولی اشتباه هم گاهی پیش می‌آید و بزرگترین بازیکنان دنیا هم اشتباه می‌کنند و حتی گل به خودی می‌زنند. امیدوارم در بازی این هفته بازی خوبی برای تیم انجام دهم و همه تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی ممکن را انجام دهم.

 

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا برای استقلالی‌ها در آستانه دربی کری می‌خواند یا نه گفت: دوست ندارم حرفی بزنم که حساسیت ایجاد شود ولی قشنگی فوتبال به همین کری خواندن‌هایش است. حتی خود ما بازیکنان بیرون زمین با هم رفاقت داریم و داخل زمین تا می‌توانیم برای هم کری می‌‌خوانیم. این کری‌ها تا جایی که به بی‌احترامی کشیده نشود خوب است و موجب قشنگی فوتبال می‌شود. از هواداران دو تیم هم می‌خواهم که از بازی لذت ببرند و تا می‌توانند برای هم کری بخوانند ولی کوچکترین بی احترامی به حریف نکنند چرا که این مسائل چهره زشتی به فوتبال می‌دهد و زیبنده نیست.

 

خلیل‌زاده در پایان در مورد اینکه در دربی گل می‌زند یا نه عنوان کرد: نمی‌توانم قول گلزنی بدهم. من پستم دفاع است و وظیفه اصلی‌ام مراقبت از دروازه پرسپولیس است ولی اگر فرصتی برایم پیش بیاید برایم باعث افتخار است که موجب خوشحالی هواداران پرسپولیس شوم. در کل مهم این است که برنده شویم و هرکسی قسمتش بود و توانست گل بزند.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: