کد خبر: ۷۸۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۸
رییس کمیسیون عمران :
رییس کمیسیون عمران از برگزاری جلسه مشترک با حضور نمایندگان مجلس، نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت و وزارت کار در روز آینده برای رسیدگی به وضعیت کامیون‌داران خبر داد.
فردا جلسه مشترک با مسئولان برای رسیدگی به وضعیت کامیون‌داران برگزار می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدرضا رضایی کوچی  درباره اعتصاب دوباره کامیون‌داران اظهار داشت: متاسفانه مشکلات کامیون‌داران رفع نشده است و تمام وعده در حد حرف باقی ماند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعتصاب دوباره کامیون‌داران در برخی از استان‌ها شروع شده است، فردا در کمیسیون عمران با حضور مسئولان از وزارتخانه‌های راه و شهرسازی،‌ صنعت، معدن و تجارت، وزارت کار و نماینده جامعه کامیون‌داران جلسه‌ای در این باره برگزار می‌شود.

رییس کمیسیون عمران تاکید کرد: بخش کوچکی از مطالبات کامیون‌داران برآورده شده و هنوز مشکلات اساسی آنها حل نشده است که در این باره مسئولان فردا توضیح خواهند داد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: