کد خبر: ۷۸۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۴۱۸
ادعاهای متناقض مسئولان سازمان لیگ و باشگاه استقلال ممکن است به انتشار یک فایل صوتر بینجامد.
افشاگری سازمان لیگ علیه استقلال/ فایل صوتی منتشر می شود؟ به گزارش خبرداغ ، بلیت فروشی بازی استقلال تهران و پرسپولیس قرار است بصورت ۵۰ - ۵۰ در اختیار هواداران دو تیم قرار بگیرد. این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال ایران مدعی است با توجه به میزبانی استقلالی ها پیشنهاد دادند ۹۰ درصد از ظرفیت موجود ورزشگاه آزادی را به تماشاگران این تیم بدهند؛ در حالی که امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال یکی از مخالفان این طرح بوده است. 

 

ادعایی که فتحی آن را کذب خوانده و عنوان کرده است تساوی تعداد هواداران در دربی هشتاد و هشتم پایتخت با نظر شورای تامین استان تهران صورت گرفته است و ادعاهای سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره مخالفت وی با تخصیص نود درصد بلیت ها برای هواداران استقلال کذب محض است.

 

با این حال گفته می شود مسئولان سازمان لیگ قصد دارند درباره این موضوع شفاف سازی کنند و فایل صوتی مربوط به جلسه هفته گذشته خود با مدیران سرخابی های پایتخت را در اختیار رسانه های جمعی قرار دهند.

 

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه هفته جاری در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: