کد خبر: ۷۸۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۳
در بیانیه‌ای؛
شورای خلیفه گری ارامنه تهران در بیانیه‌ای حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.

شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در پی حادثه تروریستی اهواز، شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی به خانواده شهدا تسلیت گفت.

در متن این بیانیه آمده است:

بار دیگر دست استکبار و تروریسم ها از آستین گروهی از خدا بی خبر ، خود باختـه و خون ریـز بیرون آمد و وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران را هدف گرفت. غافل از اینکه یکپارچگی تاریخی مردم شریف ایران - از هر دین و قوم - تابع نوسانات فکری و سیاسی روز نـیست بلکه ریشه در عـمق تمدنی و فرهنـگی ایـن ملت کهن دارد.

جامعه ارامنه تهران و شمال و شورای خلیفه گری و تمامی نهاد های وابسته بدینوسیله ترور ددمـنشـانه جمعی از سربازان، پاسداران و مردم گرانقدر وطن را به شـدت محکوم کرده و تأکـید می نمایـد که استـواری ایران و ایرانی هرگز خدشه ای بخود نخواهد دید؛ چرا که اراده و ایمان این مـردم برخاسته از ایثار و وفـاداری است که دل در گرو الطاف لایزال خداوند عدالت محور و فیض بی کران آن دارد.

شورای خلیفه گری ارامنه با عـرض تسـلیت به خانـواده های تمامی شهیـدان و آرزوی سـلامت عاجل مجروحان از خداوند حق گستر تسلا و صلح را مسئلت می نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: