کد خبر: ۷۸۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
تعداد بازدید: ۴۰۴
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد؛
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری خود گفت: سال گذشته در طرح نظارت اربعین بر دفاتر هواپیمایی ۵۷ پرونده تشکیل دادیم و اعمال قانون شدند و امسال هم این طرح نظارت را اجرا خواهیم کرد.
ثبت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تماس در شش ماهه نخست در سامانه ۱۳۵/ پرونده‌‌‌‌های تخلف آژانس‌ها در اربعین را خارج از نوبت رسیدگی می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید یاسر رایگانی در نشست خبری گفت: ۱۵ میلیارد تومان در حوزه کالا و خدمات طرف متشاکی به حساب شاکیان پرداخت شده است که آمار بسیار خوبی برای ما در راستای جلب اعتماد عمومی است. 

وی ادامه داد: ۲۳۲ هزار و ۱۴۲ کل پرونده‌های ما بوده است، تعداد پرونده ۱۷۷ هزار پرونده و ۲۸۶ پرونده در حوزه کالا و خدمات به ما ارجاع شد و در مقایسه با سال گذشته نشان‌دهنده رشد هفت درصدی تعداد پرونده‌های کالا و خدمات است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه امسال ۷۱۱ میلیارد محکومیت داشتیم که به نسبت سال گذشته که ۳۵۶ میلیارد محکومیت وجود داشت که صد در صد افزایش یافته است،‌ اظهار داشت: در حوزه بهداست و دارو، ۲۳ هزار پرونده داشتیم که در مقایسه با سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است. بیش ۹ میلیارد جریمه هم در این حوزه وجود داشت که رشد بالایی داشت. سه میلیارد اجرای حکم شده و ۷۸ میلیون به شاکیان بازگردانده شد و در حوزه قاچاق کالا و ارز در بخش اجرای احکام ۲۱ هزار پرونده با جریمه ۱۳۳ میلیاردی مختومه شد.

رایگانی با بیان اینکه در حوزه کالا و خدمات بیش از اجرای احکام شدند و ۳۹ میلیارد ریال جریمه وصول شد و ۱۵ میلیارد تومان به مردم بازگردانده شد، تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ تماس در شش ماهه نخست در سامانه ۱۳۵ ثبت شده و تعداد ۶۱ هزار گشت مشترک داشتیم که ۲۲ هزار و ۸۴۸ پرونده تشکیل شد و ۲۲ میلیارد ۶۱۷ میلیون ریال محکوم شدند.

وی درخصوص ایام اربعین نیز خاطرنشان کرد: سال گذشته در طرح نظارت اربعین بر دفاتر هواپیمایی ۵۷ پرونده تشکیل دادیم و اعمال قانون شدند. امسال هم این طرح نظارت را اجرا خواهیم کرد و بلیط‌های هواپیمایی و تردد زمینی را کنترل می‌کنیم و خارج از نوبت به این شکایات رسیدگی می‌کنیم. این قول را به هموطنانمان می دهیم که در همین رابطه چه در خصوص تردد زمینی و چه تردد هوایی پرونده‌‌‌‌ها را خارج از نوبت رسیدگی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: