کد خبر: ۷۸۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۴۰۵
رئیس کلانتری ۱۰۱تجریش از دستگیری سارقان منزل در محدوده شمال تهران خبر داد.
باند سارقان خانه‌های شمال تهران منهدم شد
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ عباسعلی ابراهیمی گفت: چندی پیش در پی تماس شهروندان ساکن محدوده دزاشیب در خصوص حضور سه سارق در یک خانه مسکونی، تیم های عملیاتی کلانتری ۱۰۱ تجریش به محل اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. او ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران در محل مشخص شد سه سارق با تخریب قفل‌های در ورودی وارد منزل شده و در حال سرقت هستند، در همین راستا بلافاصله با هماهنگی های انجام شده توسط ماموران مسیر فرار سارقان به صورت نامحسوس تحت کنترل درآمد و در نهایت طی یک اقدام ضربتی هر سه متهم که با دیدن پلیس سعی در فرار داشتند دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به بررسی سوابق متهمان در کلانتری و انجام بازجویی از آنان تصریح کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرائم خود مبنی بر سرقت از منازل خالی از سکنه در محدوده شمال تهران و همچنین سه فقزه سرقت دیگر در همین محدوده اعتراف کردند.
وی با اشاره به بازرسی‌ از خودروی متهمان نیز ، گفت: تعدادی سلاح سرد، مواد مخدر، اموال مسروقه و همچنین تجهیزات و ادوات سرقت از جمله انبردستی، پیچ گوشتی و دیلم از خودروی متهمان که در همان محل بود کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قفل ضد دیلم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
مهم نیست تو خونه و محل کار اموال و اسناد ارزشمند نگه میداریم یا نه، چون سارقین که نمیدونن و با تصور اینکه چیزی گیرشون میاد، وارد میشن و در حداقل تصور ممکنه چیزی را سرقت کنند که برای شما اهمیت خاصی داره، مثل عکس و فیلمهای خانوادگی، پس باید دو نکته طلایی را در جهت پیشگیری از ورود سارقین مورد توجه قرار بدیم.

اول اینکه اطمینان پیدا کنیم که آیا کلید ساز میتونه قفل، حفاظ، کرکره، درب یا حتی گاوصندوقی که تحت عنوان ضد سرقت به ما معرفی شده باز کنه؟ اگر میتونه یعنی ضد سرقت نیست. برای مثال قفل ضد دیلم مرد نگهبان تنها قفلیه که جز افرادی که به قفل معرفی شدند، بدون هیچ بهانه و اما و اگری، حتی سازندش هم نمیتونه باز یا تخریبش کنه، پس دیگه تکلیف کلید ساز و دزد معلومه.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: