کد خبر: ۷۸۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۶
پزشکیان:
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا اگر در جنگ‌ها پایگاه های نظامی را بمباران می‌کند، حالا با تحریم مردم بی‌گناه را بمباران کرده است. نباید درد مردم را با سیاست پاسخ داد و درد آنها را نباید سیاسی کرد.
نباید درد مردم را با سیاسی کرد/ تحریم‌های اولیه به ما یاد داد، تولید کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در بازدید از چهارمین نمایشگاه ایران فارما و سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی، دارویی (دانشگاهی)  و دومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی اهواز بیان کرد: ما باید خودمان را بشناسیم که چه پتانسیل ها  و چه توانایی هایی داریم. تاکنون کجا بودیم و حالا می‌خواهیم کجا برویم. هر سازمانی برای خود چشم اندازی دارد، مبنی بر اینکه می‌خواهد کجا برود و برای آن نقشه راهی تعیین کرده است.

وی ادامه داد: با شرایطی که امریکا برای کشور ما به وجود آورده می‌خواهد بحران ایجاد کند. وقتی بدلیل تحریم همه راه ها برای تامین دارو بسته شود همه گروه های مردم آسیب می بینند بنابراین آمریکا حق ندارد دم از انسانیت بزند.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: وظیفه دانشگاه‌ها و صنعت این است که از این تهدید و فرصت استفاده و روی پای خود ایستادن را تمرین کنند ما توان تولید کردن را نداشتیم و تحریم‌های اولیه به ما یاد داد تولید کنیم تحریم‌های بعدی هم باید به ما یاد بدهند تمرین کنیم تا نیازی به دیگران نداشته باشیم دیگرانی که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

پزشکیان افزود: آمریکا اگر در جنگ‌ها پایگاه‌های نظامی را بمباران می‌کند حالا با تحریم مردم بی‌گناه را بمباران کرده است. نباید درد مردم را با سیاست پاسخ داد و درد آنها را نباید سیاسی کرد. وظیفه دولت دانشگاه و صنایع است که در این شرایط گام بردارند. در این بحران باید نیازهای اساسی را ببینیم و کمک کنیم شرکت‌های ما با قدرت تولید کنند. ما هم پشت آنها هستیم.

وی ادامه داد: الان زمانی است که همه ارگان‌ها باید در خصوص بهداشت و درمان پاسخگوی نیاز مردم باشند. این ظالمانه است که به مردم به این جهت فشار بیاید.

پزشکیان در پایان تاکید کرد: ما در مجلس حاضریم وقت و بی وقت کمک کنیم و نگذاریم صنعت ما با مشکل مواجه شود. اگر این مشکل پیش بیاید مردم در این میان قربانی می شوند که هیچ گناهی ندارند. دارو و غذای مردم نباید تحریم شود زیرا مردم هیچ تقصیری ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: