کد خبر: ۷۸۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۲۵۷
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: رئیس بانک مرکزی گفته است قیمت ارز پائین‌تر از آن‌چیزی است که خرید و فروش می‌شود.

به گزارش خبرداغ، محمدخدابخشی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه با رئیس کل بانک مرکزی گفت: باتوجه به این که باید وارد بررسی بودجه سال ۹۸ شویم لازم بود که رئیس بانک مرکزی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کمیسیون قرار دهد.

وی ادامه داد: کمیسیون یک جلسه با رئیس کل بانک مرکزی گذاشت و ایشان آخرین وضعیت را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا در این جلسه آخرین وضعیت درآمد ارزی کشور هم مورد بررسی قرار گرفت یا خیر،‌ عنوان کرد: در رابطه مواردی درباره سیاست‌های ارزی و درآمد کلی کشور ایشان مسائلی را عنوان کردند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر که آیا درباره بالا رفتن قیمت ارز در یکی دو روز گذشته هم مسائلی مطرح شد یا خیر، گفت: بله بحث شد؛ اما البته به گفته خود رئیس بانک مرکزی قیمت واقعی ارز بسیار پائین‌تر از آن چیزی است که خرید و فروش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: