کد خبر: ۷۸۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۱
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در دربی هر تیمی که بر استرس بازی غلبه کند، می‌تواند بهتر عمل کرده و موفق از زمین بازی خارج شود.
در دربی هر تیمی که بر استرس بازی غلبه کند موفق می‌شودبه گزارش خبرداغ، فراز فاطمی  در خصوص بازی استقلال تهران و نساجی مازندران اظهار داشت: به نظرم بازی استقلال مقابل نساجی کیفیت بسیار پایینی داشت و هردو تیم با احتیاط بازی کردند. 



وی در مورد عملکرد شفر در استقلال گفت: شفر در سال گذشته نشان داد که مربی کاربلدی است اما در استقلال جابه‌جایی‌های زیادی صورت گرفته و بازیکنان جدید استقلال  هنوز نیاز به زمان دارند تا در این تیم جا بیفتند. استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد، باید بازیکنان پله پله حرکت کنند و خود را به شرایط آرمانی برسانند.



پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد دربی خاطرنشان کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد و غیرقابل پیش بینی است. هر تیمی که بتواند بر استرس بازی غلبه کند و شرایط روحی و روانی خوبی در زمین مسابقه داشته باشد می‌تواند بهتر عمل کرده و موفق از زمین بازی خارج شود.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: