کد خبر: ۷۸۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۲۴
سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید با نظر شورای تامین، جایگاه تماشاگران در دربی پایتخت ۵۰-۵۰ شد و هیچ کس با این نظر موافق نبود.
سرپرست باشگاه استقلال: ما هم با ۵۰-۵۰ شدن دربی مخالف بودیمبه گزارش خبرداغ، امیرحسین فتحی بعد از حضور در مراسم درگذشت مجید غلام نژاد بازیکن سابق باشگاه استقلال در اظهاراتی درباره درگذشت آن مرحوم بیان داشت: ایشان بازیکن بسیار خوب و خوش اخلاق بودند. روحشان شاد باشند. امیدوارم تا بازیکنان در قید حیات هستند قدردان آنها باشیم. از طرف خودم، باشگاه استقلال و بازیکنان باشگاه به بازماندگان آن مرحوم، تسلیت می‌گویم.

 

وی درباره دربی پایتخت گفت: امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و در نهایت ما پیروز شویم. قطعا ما روز به روز بهتر می‌شویم.

 

فتحی درباره امتیازات از دست رفته و ادامه راه استقلال گفت: ما نیاز به هماهنگی داریم و قطعا بهتر می‌شویم. مطمئن باشید جبران می کنیم.

 

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که فتاحی مدعی شده او مخالف برگزاری بازی دربی به صورت ۵۰-۵۰ بوده است، اظهار کرد: این تصمیم شورای تامین بود و هیچکسی نظر موافق نداشت و همه مخالف بودند.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: