کد خبر: ۷۸۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اقتدار و امنیت را نمی‌توان در ایران شکاند و از بین برد،این موضوع خوابی بیش نیست
محسن رضایی: حمله تروریستی اهواز کاملاً طراحی شده از بیرون مرزها بود/ خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا ندارد/ اقتدار و امنیت را نمی‌توان در ایران شکاند و از بین برد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با بیان این‌که شهادت مظلومانه جمعی از مردم خوزستان را به محضر مقام معظم رهبری و امت اسلامی تسلیت عرض می‌کنم، گفت: یاد امام و شهدای دفاع مقدس و عزیزانی که زن و مرد در این حادثه تلخ و تحمیلی به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حمله تروریستی اهواز یک حادثه کاملاً طراحی شده از بیرون مرزها بود، کاملا پیدا و مشخص شد که تروریست‌ها از طرف چه کشورهایی حمایت مالی و تبلیغاتی می‌شوند.

وی ادامه داد: این‌که تروریست‌ها کجا آموزش دیده‌‌ و از کجا آمد‌ند را مسئولان اطلاعاتی توضیح خواهند داد.

رضایی خاطرنشان کرد: خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا ندارد و هویت خود را از دست می‌دهند، خوزستان فرزند ایران اسلامی است و از وفادارترین‌ها بوده و در حوادث مختلف دین خود را ادا کرده است در این دیار مردم عرب و لر جان فدایی‌های بسیاری کردند.

وی با بیان این‌که  مردم خوزستان در راه انقلاب و دفاع حضور پیدا کردند و شهید شده و همواره از جشن‌های پیروزی انقلاب تا مراسم‌های دفاع مقدس همیشه در صحنه دیده شدند، عنوان کرد: این‌که کسانی بخواهند خوزستان را جدا کنند خواب تحقق‌ناشدنی دیده‌اند.

این فرمانده سپاه انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد:  این حادثه در زمانی اتفاق افتاد که ترامپ و اسرائیلی‌ها و کشورهای منطقه اعلام کردند تابستان بسیار گرمی در مقابل ایران است، در تیرماه و مردادماه تبلیغات زیادی کردند که از مشکلات اقتصادی مردم سوءاستفاده کنند و مردم را علیه نظام، امنیت و اقتدار خود به صحنه بیاورند درحالی که شکست خوردند.

وی افزود:این حادثه در حالی انجام شد که نیروهای مسلح رژه می‌رفتند، هدف آ‌ن‌ها این بود که شکست‌شان را را با عملیات پر سر و صدا جبران کنند اما این اقدام آن‌ها نیز جز یأس و ناامیدی برای خودشان چیزی نداشت.

سرلشکر رضایی تاکید کرد: تمام دنیا می‌داند که رژه در میان مردم انجام می‌شود و این افتخاری است که بین نیروهای مسلح و مردم فاصله‌ای وجود ندارد، اگر رژه در بیابان و جای دیگری بود در آنجا تیراندازی می‌کردند، اینها لباس نظامی پوشیده بودند و ۱۰ تا ۱۲ دقیقه طول کشید و به‌خاطر حضور نیروهای مسلح در میان مردم در ابتدا نشد تیراندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار و امنیت را نمی‌توان در ایران شکاند و از بین برد، این موضوع خوابی بیش نیست. امروز اقتدار و امنیت در ایران نهادینه شده و در واقع اقتدار و امنیت به سادگی در کشور از بین نمی‌رود. از مسئولان وزارت خارجه می‌خواهیم مشکل را به زودی حل کنند و تنها به تذکر اکتفا نکنند، سرکرده‌های این تروریست‌ها الان یا در انگلستان یا در هلند و یا در دانمارک هستند، اقدام عملی و جدی داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: