کد خبر: ۷۸۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
از امروز تب دربی تهران که پنجشنبه برگزار می‌شود، تا آخر هفته داغ است و همین مساله هم ما را مجاب کرد تا سراغ عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس برویم و دقایقی با او همکلام شویم.
پرسپولیس باید این استقلال را شکست دهد/ پاداش پیروزی مقابل الدحیل چه شد؟
به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: از امروز تب دربی تهران که پنجشنبه برگزار می‌شود، تا آخر هفته داغ است و همین مساله هم ما را مجاب کرد تا سراغ عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس برویم و دقایقی با او همکلام شویم.

البته دربی بهانه‌ای بود تا درخصوص مسائل دیگر هم صحبت کنیم. گفت‌وگو با محمدرضا حاجی‌بیگی را بخوانید:

ابتدا درمورد پیروزی شیرین و عجیب پرسپولیس مقابل الدحیل صحبت کنید.

واقعا هر چه بگویم، کم گفته‌ام. اگر به آن شکل توانستیم این تیم قطری را شکست بدهیم، لطف امام حسین(ع) بود. ما از امام حسین خواستیم تا آبروی ما را بخرد که این اتفاق هم افتاد. این درشرایطی است که بین دو نیمه خیلی مایوس بودم اما دیدید چه شد. حتی صبح بازی هم به همراه گرشاسبی به امامزاده‌صالح رفتیم و آنجا هم توسلی انجام دادیم تا در این شرایط سختی که داریم سربلند باشیم.

واقعا فکر می‌کردید الدحیل را شکست بدهید و صعود کنید؟

حقیقت این است که خیر. خدا‌خدا می‌کردم حداقل مساوی بگیریم و اصلا به فکر برد نبودیم اما لطف خدا شامل حال ما شد، البته این را هم در نظر داشته باشید که الدحیل فوتبال جوانمردانه‌ای نشان داد و اصلا عقب نکشید که همین باعث شد ما بتوانیم تیم را شکست بدهیم.

در شرایطی دشوارتر و درحالی که برانکو، انصاری و کامیابی‌نیا را ندارید، باید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی به مصاف السد بروید. این‌بار پیش‌بینی‌تان چیست؟

برای این بازی هم به خدا توکل داریم. با توجه به اینکه بچه‌های ما اهل حماسه هستند، بعید نیست در قطر هم کارهایی انجام بدهند. البته هر نتیجه‌ای که در بازی رفت اتفاق می‌افتد خیلی اهمیتی ندارد؛ چون بازی برگشتی در آزادی وجود دارد؛ مثل همین بازی با الدحیل.

پاداش پیروزی مقابل الدحیل چه شد؟

به همه اعضای تیم، نفری 50 میلیون‌تومان پاداش تعلق می‌گیرد که با خوشحالی این پاداش را پرداخت می‌کنیم.

درآمد باشگاه پرسپولیس از بلیت‌فروشی بازی با الدحیل چقدر بود؟

هنوز جمع‌بندی نکرده‌ایم و این کاری است که اسپانسر باید انجام بدهد.

چرا ورزشگاه پر نشد؟

ما انتظار داشتیم 100 هزار نفر به ورزشگاه بیایند اما با توجه به اینکه در ایام عزاداری امام حسین(ع) بودیم خیلی‌ها هیات داشتند و نیامدند. البته این باعث خوشحالی ما شد که فهمیدیم درصد زیادی از هواداران‌مان حسینی هستند.

پنجشنبه این هفته باید در دربی به مصاف استقلال بروید. چه توقعی از پرسپولیس در این بازی دارید؟

دوست دارم هم هوادارپسند بازی کنیم و هم نتیجه مناسب بگیریم. تیم ما این پتانسیل را دارد که استقلال را شکست دهد.

برای دربی هم پاداش خاصی در نظر دارید؟

ما برای پرداخت پاداش، روش مصوبی داریم و دیگر از این خبرها نیست که داخل رختکن به بازیکنان سکه داده شود. درمورد دربی هم دوشنبه در جلسه‌ای با هیات‌مدیره تصمیم می‌گیریم که پاداش‌مان چقدر باشد، البته این را بگویم طبق پیش‌بینی‌های ما، بازیکنان در پایان فصل تا 40 درصد از قراردادشان را می‌توانند به‌عنوان پاداش بگیرند.

باور کنید وقتی تیم پیروز می‌شود ما عزای این را می‌گیریم که چطور پول پاداش‌ها را جور کنیم اما از این مساله خوشحال هستیم و با خوشحالی به بچه‌ها پاداش می‌دهیم.

خیلی‌ها اعتقاد دارند پرسپولیس به راحتی می‌تواند استقلال را شکست بدهد. نظر شما چیست؟

با بازی‌ای که از استقلال مقابل نساجی دیدیم، انتظار داریم برنده دربی باشیم البته شرایط دربی فرق می‌کند و ارتباطی به وضعیت تیم‌ها و جایگاه‌شان در جدول ندارد.

راستی چند روز پیش گفته شد باشگاه پرسپولیس با علی دایی برای مختومه‌شدن پرونده شکایت وی توافق کرده و او دو میلیارد را بخشیده. صحت دارد؟

آنطور که من می‌دانم و خبر دارم، فعلا توافقی صورت نگرفته.

اما گفته شد بعد از بازی پرسپولیس و الدحیل جلسه‌ای با حضور دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار شده؟

فکر نمی‌کنم جلسه‌ای برگزار شده باشد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: