کد خبر: ۷۸۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۰۹
پرسپولیس در برابر تیم بسیار خوب سپیدرود صاحب یک پیروزی حساس شد.
شش وجهیِ برد پرسپولیس
به گزارش خبرداغ به نقل از آی اسپورت: پرسپولیس در برابر تیم بسیار خوب سپیدرود صاحب یک پیروزی حساس شد. حساسیت این برد برای پرسپولیس از چندین جنبه بود. اول وجه مکعب این پیروزی برد در برابر تیمی بود که با حضور علی کریمی دارای اعتماد به نفس بهتری شده است.

سپیدرودی‌ها باید تنها دفاع می‌کردند اما بجز وقت تلف کردن‌های اکثرا بی‌مورد گلرشان و خطاهای بی‌شماری که در زوایای خوبی در پشت محوطه هجده قدم به پرسپولیس داده و دفاع مطلقی که داشته، کمتر در یک‌سوم دفاعی پرسپولیس بودند بازی بدی را انجام دادند.

وجه دوم ادامه روند پرسپولیسی‌ها بود آنها پس از سه تساوی متوالی در لیگ دو بازی را بردند و الدحیل را هم در تهران سه گله کردند. وجه سوم این پیروزی ادامه حضور شجاع خلیل‌زاده در دفاع راست به جای حسین ماهینی است. خلیل‌زاده روند تهاجمی سمت راست پرسپولیس را بهتر کرده ضمن آن که در قلب دفاع پرسپولیس خطاها کمتر و هماهنگی بیشتر است.

وجه چهارم این بازی استفاده از نورالهی بعنوان تک هافبک تدافعی و استفاده از سیستم 2-4-4 لوزی بود که با کیفیت بهتر عالیشاه و منشا و علیپور به نسبت بازی‌های اوایل فصل پرسپولیس، شاهد شادابی و خلق موقعیت بیشتر و تنوع تاکتیکی بیشتری نظیر استفاده از اورلپ و بازی روی زمین و یک و دو بیشتری هستیم.

وجه پنجم این بازی درخشش و گلزنی جوانی به نام آدام همتی بود. پرسپولیس محروم حالا ۱۵ امتیاز از۷ بازی و آماربیش از دو امتیاز بطور متوسط دارد و نشان می‌دهد یک تیم واقعی و دارای اعتمادبه نفسی است که بار دیگر در کورس قهرمانی و حاضر در فینال غرب آسیا است.

وجه ششم پرسپولیس بردن بر اساس تاکتیک‌های تمرین‌شده و نظم تیمی است. پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی و ضربات شروع مجدد بیرانوند و قدرت مالکیت و حفظ توپ و پاسهای متوالی و با هماهنگی ومتحداست. پرسپولیس با روحیه خوب به استقبال دربی می رود که عوامل روحی از بزرگترین دلایل موفقیت در آن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: