کد خبر: ۷۸۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۷۹
در نامه‌ای از سوی رئیس سازمان میراث‌فرهنگی
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز 1 مهر 97 در نامه‌ای به استاندار ایلام، نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری امامزاده سیدابراهیم را به او ابلاغ کرد.
نقشه محدوده عرصه و حریم امامزاده سیدابراهیم به استاندار ایلام ابلاغ شد
به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، در نامه علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به سلیمانی دشتکی استاندار ایلام آمده است:

«در اجرای بند 12 از ماده 3 ”قانون اساسنامه سازمان میراث‌فرهنگی کشور" مصوب 1367 و مواد مربوطه از ”قانون راجع به حفظ آثار ملی" مصوب سال 1309 و نظام‌نامه اجرایی قانون آن، نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری مربوط به اثر ملی فرهنگی، تاریخی ”امامزاده سید ابراهیم" واقع در شهرستان دهلران، روستای بردی که به شماره 7978مورخ 1381/12/17 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، ابلاغ می‌شود.

محدوده حریم اثر مذکور تحت حفاظت و نظارت این سازمان است و هر گونه دخل و تصرف در محدوده حریم و تخلف از ضوابط حفاظتی مقرر، برابر مواد 558 لغایت 569 از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی، ”تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده"، جرم محسوب می‌شود و مرتکب مشمول مجازات‌های قانونی خواهد شد.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب جهت اطلاع و اجرا به مقامات و مسئولین ذی‌ربط در استان ابلاغ شود و از نتیجه این سازمان را مطلع نمایند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: