کد خبر: ۷۸۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۹
نجفی خوشرودی:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، از شناسایی سرنخ‌هایی مبنی بر ارتباطات و شبکه ارتباطی تروریست‌ها با برخی کشورهای منطقه خبر داد.
سرنخ‌هایی از ارتباط تروریست‌ها با برخی کشورهای منطقه وجود دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که عصر امروز (یکشنبه، ۱ مهرماه) برگزار شد، گفت: جلسه امروز به منظور بررسی حادثه اخیر تروریستی اهواز با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه های امنیتی و انتظامی و وزارت کشور برگزار و طی آن ابعاد و جزئیات این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

سرنخ هایی از ارتباط میان تیم تروریستی با برخی کشورهای منطقه وجود دارد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه تاکید شد که سرنخ هایی از ارتباط میان تیم تروریستی با برخی کشورهای منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: ضرورت هوشیاری و حفاظت از مرزهای استان خوزستان، همکاری و هماهنگی خوب میان دستگاه های امنیتی، ریشه یابی حادثه مذکور، اهتمام بیشتر به توسعه اقتصادی و اجتماعی در این استان و غیره از اهم موارد مطروحه در این نشست بود.

حضور هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس در خوزستان برای بررسی حادثه تروریستی

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان فردا (دوشنبه ۲ مهرماه) هیاتی را به سرپرستی ریاست این کمیسیون به اهواز اعزام می کند تا علاوه بر شرکت در مراسم تشییع جنازه شهدا و همدردی با مردم، در جلسه بررسی حادثه حضور پیدا کنند.

ارائه گزارش آخرین روند شکایت ایران در دیوان بین المللی دادگستری از سوی وزارت خارجه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  همچنین در ادامه این جلسه گزارشی از آخرین روند جلسات دیوان بین المللی دادگستری به منظور بررسی درخواست و اقامه دعوی بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا به دلیل وضع تحریم ها از سوی مسئولان وزارت امور خارجه ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ازسال 2011 تاکنون بیش از 999 هزارتروریست مورد حمایت آمریکا ومتحدانش با کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار واسرائیل جنایتکار از طریق مرزهای ترکیه، اردن واسرائیل با هماهنگی، همدستی وهمکاری سران حیوان وحشی ترکیه، اردن و اسرائیل درسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک وارد سوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه می شوند وهمچنان نیز با کمک، حمایت وپشتیبانی آمریکا ومتحدانش ادامه دارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: