کد خبر: ۷۸۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۶
یک نماینده مجلس تاکید کرد: مقرر شد که بانک کشاورزی در قبال کشاورزان خسارت‌دیده همکاری بیشتری داشته باشد و تعهدات خود را انجام و تسهیلات پیش‌بینی شده را به آنان ارائه دهد.
وظایف بانک کشاورزی در قبال کشاورزان خسارت‌دیده بررسی شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی محمد شاعری درباره جلسه امروز کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: جلسه امروز کمیسیون درباره وظایف بانک کشاورزی در قبال کشاورزان بود. فعالیت‌های داخلی بخش کشاورزی با حضور مسئولان بانک مرکزی و وزارت جهاد کشاورزی بررسی شد.

وی تصریح کرد: مقرر شد که بانک کشاورزی در قبال کشاورزان خسارت دیده همکاری بیشتری داشته باشد و تعهدات خود را انجام دهد و تسهیلات پیش‌بینی شده را به آنان ارائه دهد.

این عضو کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: سیاست‌های بانک کشاورزی درباره کشاورزی صنعتی و دانش‌بنیان و توسعه کشاورزی گلخانه‌ای هم در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: