کد خبر: ۷۸۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۳
حزب اسلامی ایران زمین طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام تروریستی روز گذشته در اهواز، از ریاست جمهوری درخواست کرد تا مراتب اعتراض و خشم ملت شهیدپرور ایران اسلامی را در مراسم سخنرانی خود در سازمان ملل متحد به گوش جهان برساند.
حزب اسلامی ایران زمین خواستار یادآوری حادثه تروریستی اهواز در سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل شد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دبیرکل «حزب اسلامی ایران زمین» طی بیانیه‌ای حمله کور تروریستی در اهواز را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

«بسم الرب الشهداء و الصدیقین

حزب اسلامی ایران زمین  ,  وقوع حادثه مولمه و ناگوار تروریستی ۳۱شهریور ۹۷  در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر شهیدپرور اهواز را محکوم می نماید,  به شهادت رسیدن جمعی از نظامیان جان بر کف و  هموطنان عزیز و بی گناه و زخمی شدن جمع کثیری از مردم همیشه در صحنه, مایه تاثر و اندوه گردیده است.

این مصیبت مولمه را به خانواده های  شهداء عمیقا تسلیت عرض نموده و و برای مصدومین و مجروحین شفای عاجل و صحت و سلامتی خواستار است. شهدا عند ربهم یرزقون و از پاداش بیکران خداوند متنعم اند.

و اما بدخواهان و دشمنان ایران زمین بدانند این جنایات تروریستی، حقانیت جمهوری اسلامی ایران و حقارت و  زبونی بیش از پیش کوردلان وابسته به بیگانگان  را به دنیا اثبات می کند.جمهوری اسلامی ایران بیشترین قربانی را در راه مبارزه با تروریسم داشته و برای حفظ صلح و امنیت پایدار در منطقه, مجاهدت‌های مقتدرانه را ادامه داده و آنان  چه بخواهند چه نخواهند، جمهوری اسلامی ایران, قدرت اثر گذار منطقه است.

به حول و قوه الهی, نیروهای امنیتی با مرتکبین اصلی این جنایت هرچه سریعتر برخورد قاطع به عمل آورده و این خودفروختگان را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

حزب اسلامی ایران زمین از مقام محترم ریاست جمهوری درخواست دارد تا مراتب اعتراض و خشم ملت شهیدپرور ایران اسلامی را در مراسم سخنرانی خود در سازمان ملل متحد به گوش جهان برساند و فریاد حقانیت و مظلومیت کشور عزیزمان ایران را بر سر آمریکا جنایتکارپرور این حامی اصلی تروریسم (داعش) کوبنده تر از همیشه فریاد زند.

حزب اسلامی ایران زمین بار دیگر, با محکوم کردن اعمال ننگین دشمن کوردل در  حمله تروریستی اهواز,خواهان مجازات عاملین و آمرین

است و به خانواده های شهدای معزز تسلیت گفته و از صمیم قلب ابراز همدردی می کند.

حزب اسلامی ایران زمین»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: