کد خبر: ۷۸۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۳۰۸
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از نتایج تیمش و هدر رفتن موقعیت ها توسط بازیکنانش ناراحت است.
نمازی: برای گلزنی نمی‌توانم خودم به زمین بروم/ باید یک گلزن جذب کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از شکست تیمش برابر استقلال خوزستان، در نشست خبری گفت: بازیکنان  هر کاری در زمین کردند به غیر از گل زدن. نمی‌دانم علتش چیست. توپ بعضی وقت‌ها وارد دروازه نمی‌شود اما برای ما خیلی وقت‌ها این‌گونه است. چه کاری کنم؟ تمرین ضربه به دروازه انجام دادیم. همه جوره کار کردیم اما متاسفانه گل‌زن نداریم. بازیکنی که در هر یکی دو بازی برای ما یک یا دو گل بزند در تیم نداریم. ما چند موقعیت در این بازی داشتیم؟ شما خبرنگاران به من بگویید. من که نمی‌توانم به زمین بروم و به بازیکن بگویم موقعیت تک به تک را از آن طرف بزن یا از این طرف. بازیکن باید توپ را گل کند. ما از هفت بازی هشت امتیاز داریم. به جز بازی برابر پدیده در جام حذفی در همه بازی‌ها تیم برتر زمین بودیم ولی گلزن نداریم و این اتفاقات می‌افتد و با یک موقعیت به ما گل می‌زنند.

او در مورد راهکارش برای خروج از این وضعیت هم بیان کرد: ما سه مهاجم از دست داده‌ایم، به خاطر همین از باشگاه درخواست کرده‌ام که یک مهاجم جذب کند.

سرمربی ذوب آهن که ناراحت به نظر می‌رسید در خصوص ضعف دفاعی تیمش هم گفت: فرق استقلال خوزستان با ما امروز در این بود که آنها از یک اشتباه ما به یک گل رسیدند اما ما از ۱۰ اشتباه آنها حتی یک گل هم نزدیم. همه اشتباه می‌کنند و فقط تیم من نیست که اشتباه می‌کند. در رسانه ها می‌گویند که ذوب آهن دفاعش خوب نیست. کجای دفاع ما خوب نیست؟ به جز صحنه پنالتی دیگر چه موقعیتی داشتند؟ پس اگر می‌خواهیم ایراد بگیریم از همه تیم ها می‌شود ایراد گرفت.

نمازی اضافه کرد: من مطمئن هستم که تیمم بر می‌گردد. برای نتیجه گیری ابزار می‌خواهم. وقتی گلزن ندارم نمی‌توانم نتیجه بگیرم. حالا هر چقدر هم که بازی و کنترل توپ و زمین را در اختیار داشته باشیم. وقتی گلزنی نمی‌کنیم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. مطمئن باشید بالاخره بخت ما هم بر می‌گردد و یک ذره داوری‌ها هم به نفع ما می‌شود. پنالتی‌های ما هم گرفته می‌شود. ما همیشه دنبال تقویت در همه پست‌ها هستیم ولی ارجحیت با یک مهاجم گلزن است که فرصت‌های ما را تبدیل به گل کند. مرتضی تبریزی از ما جدا شد. مسعود حسن‌زاده مصدومیت داشت و نتوانست حتی یک دقیقه برای ما بازی کند. رضا حبیب زاده هم مصدوم است و تا دو هفته دیگر نمی‌تواند به زمین برود. مجتبی حق‌دوست سرباز است و هنوز نتوانسته برای ما بازی کند. گزینه‌هایی را در نظر داریم و ان‌شاءالله هر چه زودتر به ما اضافه می‌شوند چون داریم فرصت ها را از دست می‌دهیم. گزینه‌های مد نظر ما هم داخلی و هم خارجی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: