کد خبر: ۷۸۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن می گوید که نوید این روزها را از قبل داده بود و حالا تیم ها باید به شاگردان او احترام بگذارند.
یزدی: تیم‌ها باید به ما احترام بگذارند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن گفت: امروز به خاطر حادثه‌ای که برای مردم خوزستان و ایران اتفاق افتاد متاثر شدیم. این حوادث از چشم همه محکوم است. این حادثه را به مردم ایران و خانواده شهیدان این حادثه تسلیت می‌گویم.

او در مورد بازی هم اظهار کرد: به تیم خودم و هواداران‌مان تبریک می‌گویم. هواداران واقعی که می‌آیند و تیمشان را مورد حمایت قرار می‌دهند. ما یک بازی سخت داشتیم. می‌دانستیم ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب و قابل احترامی است که امسال در لیگ برتر بازی می‌کند. علی‌رغم این‌که در این هفته‌ها نتایج خوبی نگرفته است اما به لحاظ نوع فوتبال و تاکتیکی و ساختاری، باشگاهی است که خیلی خوب و قابل احترام است. به خاطر همین ما در این بازی از ابتدا تا دقیقه آخر برنامه داشتیم. می‌دانستیم آنها به ما فشار می‌آورند ما این فشارها را پیش بینی کرده بودیم. توانستیم با دادن مالکیت بازی به حریف از اشتباهات آنها استفاده کنیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما توانستیم روی اشتباه حریف به پنالتی و گل برسیم. در روزی که مشکلی برای مردم خوزستان به وجود آمد شاید ما توانستیم بخش کوچکی از آن مشکل را برطرف کنیم و مقداری مردم را شاد کرده باشیم.

یزدی اضافه کرد: ما گفته بودیم تیم ما از هفته پنجم به بعد می‌تواند شکل بهتری هم از لحاظ تاکتیکی و هم از نظر روحی- روانی به خود بگیرد. خوشبختانه این اتفاق افتاد. این پیروزی باعث شد تا ما بتوانیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. این پیروزی از لحاظ روحی تیم ما را تقویت کرد. باید بگویم تیم ما قابل احترام است و کم کم همه باید به تیم ما احترام بگذارند. کسی از روزهای اول تیم ما را جدی نگرفته بود و فکر می‌کردند ما کاندید سقوط باشیم. لیگ هنوز تمام نشده اما ما نوید این نتایج را داده بودیم چون بازیکنان‌مان را دیده بودیم و می‌دانستیم توانایی خوبی دارند و می‌توانند نماینده خوبی برای استان خوزستان باشند که این اتفاق کم کم در حال رخ دادن است. امیدوارم در بازی های آینده بهتر از این نتیجه بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: