کد خبر: ۷۸۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۲
وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه‌ای حمله تروریستی امروز در شهر اهواز را شدیدا محکوم کرده است.در این بیانیه آمده است: ما با اندوهی فراوان از حمله‌ای تروریستی مطلع شدیم که رژه‌ای نظامی در شهر اهواز را هدف قرار داد و در نتیجه آن جان بسیاری گرفته و شد و شمار زیادی مجروح شدند.
ترکیه حمله تروریستی اهواز را شدیدا محکوم کرد

وزارت امور خارجه ترکیه حمله تروریستی امروز در اهواز را به شدت محکوم کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه‌ای حمله تروریستی امروز در شهر اهواز را شدیدا محکوم کرده است.

در این بیانیه آمده است: ما با اندوهی فراوان از حمله‌ای تروریستی مطلع شدیم که رژه‌ای نظامی در شهر اهواز را هدف قرار داد و در نتیجه آن جان بسیاری گرفته و شد و شمار زیادی مجروح شدند.

وزارت خارجه ترکیه می‌افزاید: ما شدیدا این حمله شنیع تروریستی را محکوم می‌کنیم. خواستار رحمت خدا برای کسانی هستیم که جانشان را از دست دادند و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع داریم. ما تسلیت خود را به مردم و دولت ایران ابراز می‌داریم.

حمله تروریستی امروز در اهواز منجر به شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن ۶۰ مجروح شده است.

تسنیم


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: