کد خبر: ۷۸۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۰
سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه، در واکنش به اقدامات تروریستی امروز در اهواز گفت: حمله تروریستی به یک مراسم رژه نظامی کاملاً مردمی که با حضور اقشار گوناگون جامعه برگزار می‌شود، کار سختی نبوده و هیچ‌گونه ارزش نظامی ندارد.گروهک تروریستی جنایت‌آفرین در اهواز و همچنین حامیان آنان در منطقه و فرامنطقه، به زودی تاوان سنگینی برای این جنایت‌شان پرداخت خواهند کرد.
معاون سیاسی سپاه: پاسخ جنایت تروریست‌ها در اهواز کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود/ آن‌ها به زودی تاوان سنگینی برای این جنایت‌شان پرداخت خواهند کرد

به گزارش خبرداغ ، معاون سیاسی سپاه در واکنش به اقدامات تروریستی امروز در اهواز گفت: گروهک تروریستی جنایت‌آفرین در اهواز و همچنین حامیان آنان در منطقه و فرامنطقه، به زودی تاوان سنگینی برای این جنایت‌شان پرداخت خواهند کرد.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اقدامات تروریستی امروز در اهواز گفت: حمله تروریستی به یک مراسم رژه نظامی کاملاً مردمی که با حضور اقشار گوناگون جامعه برگزار می‌شود، کار سختی نبوده و هیچ‌گونه ارزش نظامی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه پاسخ به این نوع اقدامات کور،‌ به طور قطع‌ کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود، افزود: گروهک تروریستی جنایت‌آفرین در اهواز و همچنین حامیان آنان در منطقه و فرامنطقه، به زودی تاوان سنگینی برای این جنایت‌شان پرداخت خواهند کرد.

جوانی اظهار داشت: کسانیکه این جنایت را مرتکب شدند و تعدادی از فرزندان این ملت را مجروح کرده یا به شهادت رساندند و همچنین حامیان آنان ‌باید بدانند که با این نوع اقدامات کور و بدون هر نوع ارزش نظامی، ‌هرگز موفق به ایجاد تزلزل در اراده ملت و نیروهای مسلح کشور نخواهند شد.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: ملت ما راه انقلاب را که همانا راه پیشرفت، عزت، استقلال و اعتلای ایران یکپارچه است با قوت ادامه خواهد داد. نتیجه این نوع اقدامات دشمنان و عوامل داخلی آنان، ‌مستحکم‌تر شدن پیوند میان اقوام ایرانی و تقویت بیش از پیش وحدت ملی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: