کد خبر: ۷۸۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۴۱۷
عضو شورای فرهنگی دوبی که به گفته برخی منابع رسانه‌ای از مشاوران دولت امارات نیز است، در سلسله توئیت‌هایی از حمله تروریستی پیش از ظهر امروز در اهواز دفاع کرد.
اظهارات وقیحانه مشاور ولیعهد ‎ابوظبی در حمایت از عاملان حمله تروریستی اهواز: حمله نظامی به هدف نظامی، اقدام تروریستی نیست!

عضو شورای فرهنگی دوبی که به گفته برخی منابع رسانه‌ای از مشاوران دولت امارات نیز است، در سلسله توئیت‌هایی از حمله تروریستی پیش از ظهر امروز در اهواز دفاع کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، یکی از نویسندگان مشهور اماراتی که عضو «شورای فرهنگی دوبی» و هماهنگ‌کننده «مجمع توسعه خلیج» در امارات متحده عربی است در سلسله توئیت‌هایی از حمله تروریستی پیش از ظهر امروز در اهواز دفاع کرد.

«عبدالخالق عبدالله» طبق بیوگرافی نگاشته شده درباره او در وبگاه «مجمع جهانی اقتصاد» (نشست داووس) استاد علوم سیاسی دانشگاه امارات (Emirates University) و عضو «شورای فرهنگی دوبی» و ستون‌نویس روزنامه الخلیج تایمز است.

همچنین برخی فعالان رسانه‌ای از وی به عنوان یکی از مشاوران دولت امارات هم نام برده‌اند.

عبدالخالق عبدالله در توئیت‌های تحریک‌آمیز خود نوشته است:

۱۰ کشته در حمله به رژه نظامی در شهر اهواز در جنوب غرب ایران. حمله به یک هدف نظامی، اقدامی تروریستی نیست و انتقال نبرد‌ها به داخل ایران گزینه‌ای اعلام شده و طی مرحله آتی افزایش می‌یابد.
حمله نظامی علیه یک هدف نظامی، اقدامی تروریستی نیست.

اظهارات وقیحانه مشاور ولیعهد ‎ابوظبی:حمله نظامی به هدف نظامی، اقدام تروریستی نیست!

اظهارات وقیحانه مشاور ولیعهد ‎ابوظبی:حمله نظامی به هدف نظامی، اقدام تروریستی نیست!

در حمله تروریستی پیش از ظهر امروز به رژه نظامی در شهر اهواز، چهار عنصر تروریست گروهک موسوم به «الاهوازیه» دست داشته که دو تن از آن‌ها به‌دست نیرو‌های امنیتی از پای در آمده، یکی مضروب و یک نفر دیگر نیز دستگیر شده است. آخرین آمار رسمی منتشرشده حاکی از شهادت ۲۰ نفر و مجروحیت حدود ۶۰ نفر دیگر بر اثر این حمله تروریستی است. این در شرایطی است که مسئول رسانه‌ای گروهک تروریستی الاهوازیه، درست یک روز پیش (جمعه) در پیامی، سالروز تأسیس کشور عربستان سعودی و آغاز پادشاهی این خاندان را که «روز ملی» عربستان خوانده می‌شود را به سران سعودی تبریک گفته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: