کد خبر: ۷۸۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
تعداد بازدید: ۳۲۹
تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازی برابر کره جنوبی شکست خورد و جایگاه پنجمی جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا را از دست داد.
شکست دختران والیبالیست ایران در AVC CUP/ سومین دیدار با استرالیا برای عنوان هفتمی
به گزارش خبرداغ ، در ادامه رقابت های جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا تیم ملی ایران برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم این رقابت ها به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد و دیدار پنجم- ششمی را از دست داد.

ملی پوشان ایران هر چند شروع خوبی داشتند و توانستند ست اول را با اختلاف 13 امتیاز به نفع خود به پایان برسانند اما در ادامه موفق به شکست کره نشدند.  

نتایج امتیازهای این بازی به شرح زیر است:

ست اول: ایران 25 _ کره جنوبی 12
ست دوم: ایران 24_ کره جنوبی 26
ست سوم: ایران 16 _ کره جنوبی 25
ست چهارم: ایران 19 _ کره جنوبی 25


تیم ایران پیش از این در مرحله مقدماتی سه بازی با قزاقستان، فیلیپین و استرالیا انجام داد که با پیروزی در هر سه بازی به مرحله بعد  صعود کرد اما در این مرحله موفق به شکست چین نشد و نیمه نهایی این رقابت ها را از دست داد. اما در ادامه بار دیگر استرالیا را شکست داد تا برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم برابر کره جنوبی به میدان برود.

ایران حالا باید برای عنوان هفتم رقابت کند و فردا برای سومین بار به مصاف استرالیا می‌رود.

رقابت های جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا از 25 شهریور ماه در تایلند در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: