کد خبر: ۷۸۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
تعداد بازدید: ۲۴۵
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که اقتدار نیروهای مسلح با اقدامات زبونانه تروریستی قابل خدشه نیست.
تابش: اقتدار نیروهای مسلح با اقدامات زبونانه تروریستی قابل خدشه نیست
به گزارش خبرداغ ، محمدرضا تابش با اشاره به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: مسئولیت این حادثه تاسف‌بار در وهله اول متوجه آمریکاست که نابخردانه و جفاکارانه، ایرانِ قربانیِ تروریسم و کشوری که در خط مقدم مبارزه با تروریست‌ها عملا نقش‌آفرین بوده را با اتهامات واهی تضعیف می‌کند و به رژیم منفور صهیونیستی و هم‌پالکی‌های زبونش در منطقه چراغ سبز نشان می‌دهد تا اینگونه اقدامات جنایتکارانه را برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: اقتدار نیروهای مسلح که حافظ ملک و ملت هستند و ایران را در زمره یک قدرت منطقه‌ای و تاثیرگذار در معادلات بین المللی قرار داده‌اند، با اینگونه اقدامات زبونانه تروریستی قابل خدشه نیست.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: اقدام تروریستی علیه نیروهای مسلح جان برکف، در سالروز حمله رژیم بعثی به میهن اسلامی آن‌هم در مرکز استانی که بیشترین صدمه را از جنایات بعثی‌ها و قدرت‌های استکباری حامی آنها دیده و بیشترین مقاومت را داشته است، اوج کج فهمی و زبونی و رذالت تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها و نشان‌دهنده استمرار این حرکت‌های کور و توطئه‌آمیز علیه انقلاب اسلامی است.

تابش تاکید کرد: بی‌شک ارتش شجاع و سپاه ایثارگر در پیوند وثیق با ملت قهرمان ایران به اربابان تروریست‌های کوردل، درس‌های عبرت‌آموز خواهند داد.

نایب رییس فراکسیون امید مجلس ادامه داد:‌ این حادثه ناجوانمردانه باعث شد مردم شریف استان خوزستان و دلاورمردان غیور اهوازی اعم از عرب و فارس و قبایل و طوایف مختلف همانگونه که در جنگ تحمیلی دوشادوش هم مقاومت کردند، در صف واحد علیه تروریست‌ها متحد شوند.

تابش همچنین یادآور شد: تروریست‌هایی که در یک اقدام کور و خشن نیروهای مسلح برآمده از دل ملت و مردم بی‌دفاع و مقاوم اهواز را اعم از عرب و فارس، زن و مرد، کودک و نوجوان، رزمنده و جانباز را به رگبار بستند، آیا از انسانیت و آزادی و حقوق بشر و این مفاهم پرطمطراق که آمریکا و قدرت‌های دنباله‌روی آنها برای سرپوش نهادن بر جنایات خویش و دوشیدن ملت‌ها به آن تمسک می‌جویند، بویی برده‌اند؟

نماینده مردم اردکان در مجلس اضافه کرد: ملت ایران که از دخالت قدرت‌های استکباری و در راس آنها آمریکا در امور داخلی خویش و حمایت مستقیم و غیرمستقیم آنها از تروریست‌ها متحمل هزینه‌های گزافی شده در این حادثه نیز هوشمندانه انگشت اتهام را به آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه روانه می‌کند.

وی در پایان همچنین گفت که در تماس با نمایندگان اهواز در مجلس و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیدگان حادثه تروریستی اهواز، در جریان اقدامات انجام شده برای مداوای مجروحین قرار گرفته است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: